اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
امام جمعه موقت اهواز گفت: آیین راهپیمایی اربعین حسینی باید جوشش مردمی باشد و سازمان ها و ادارات در زیر ساخت های برگزاری این آیین فعالیت کنند.

آیت ا... سید ابوالحسن حسن زاده یکشنبه در آیین تجلیل از خادمان اربعین حسینی در اهواز اظهار کرد: اربعین روح معرفت و ارادت انسان را تجلی می بخشد. وی افزود: اربعین یک مساله فرهنگی و بصیرتی است که باید در آن اخلاص و شور اربعین را تقویت کنیم و تلاش کنیم الگو شود.
وی گفت: اربعین حسینی از آیین هایی است که باید ساماندهی شود تا شاهد حوادث تلخی همچون حادثه حله عراق نباشیم.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان نیز در این آیین گفت: برپایی آیین اربعین حسینی همکاری همه دستگاه های دولتی را می طلبد که با توان خود فعالیت کنند. قدرت اله دهقان با بیان اینکه بار اصلی برگزاری این آیین به دوش مردم است افزود: در اربعین حسینی امسال مشاهده کردیم که از عین دو تا مرز چذابه موکب ها حضور داشتند.

وی خدمت رسانی موکب داران را با کمترین امکانات، عملی شایسته دانست و گفت: موکب ها در مسیر زائران با در اختیار داشتن کمترین امکانات از شهرهای دور و نزدیک حضور پررنگی را در آیین اربعین حسینی داشتند که باید این حرکت مردمی حفظ شود.

دهقان افزود: پیش بینی می شود تعداد زائران حسینی در سال های آینده از یک میلیون و 200 هزار نفر به 2 میلیون نفر در دو مرز شلمچه و چذابه برسد که باید آمادگی کامل را برای برقراری نظم و امنیت و پذیرایی از زائران داشته باشیم.

این آیین با حضور مسئولانی از استانداری، مرزبانی، پلیس راه، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و دیگر سازمان ها و ارگان ها در اهواز در شهرک نفت اهواز برگزار و از دست اندرکاران آیین اربعین حسینی تجلیل شد.

برچسب ها: اربعین حسینی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار