اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
منابع سوری از ادامه پیشروی ارتش در عملیات خود در دیرالزور برای بیرون راندن تروریست‌های داعشی و درگیری‌های شدید در حومه دمشق خبر دادند.
 نیروهای ارتش به عملیات خود در «دیرالزور» برای بازپس‌گیری نقاطی که تروریست‌های داعشی هفته گذشته به آن رخنه کرده بودند،ادامه می‌دهند به طوری که درگیری‌ها بر منطقه «المقابر» و  تپه‌های مشرف به جاده‌ای متمرکز است که فرودگاه نظامی را به شهر دیرالزور وصل می‌کند.

منابع میدانی با بیان این خبر تاکید کردند ارتش سوریه با حمایت نیروهای پشتیبان خود،‌ تپه «خنزیر» در سمت غربی دیرالزور را از لوث تروریست‌ها پاکسازی کرده و در سایه درگیری‌های شدید با تروریست‌های داعشی در آستانه فتح «سریه جنید» قرار گرفتند.

نیروهای ارتش همچنین در مسیر تپه‌های اطراف منطقه المقابر در غرب فرودگاه نظامی دیرالزور پس از درگیری‌های شدید صبح امروز با داعشی‌ها پیشروی کردند و در حال حاضر به پیشروی خود ادامه می‌دهند و چندین نقطه در مسیر محله «العمال» در جاده فرودگاه را پاکسازی کردند.

از سوی دیگر جنگنده‌های روسی و سوری هم تجمعات و ستون‌های خودروهای تروریست‌های داعشی در کوه «الثرده» و میدان «التیم» در جنوب شهر دیرالزور را بمباران کردند که به هلاکت شماری از تروریست‌ها منجر شد.

رسانه‌های وابسته به گروه‌های تروریستی از هلاکت 10 تروریست در حمله هوایی به مواضع آنها در منطقه «المیادین» خبر داده‌اند، این رسانه‌ها به کشته شدن 128 تروریست از هنگام آغاز حملات آنها در غرب فرودگاه دیرالزور در هفته گذشته اعتراف کرده‌اند، این در حالی است که منابع میدانی تاکید کرده‌اند آمار کشته‌های داعش بسیار بیشتر از این رقم است.

در حومه دمشق نیز تروریست‌های منطقه «جوبر» در شمال شرقی دمشق، بار دیگر با نقض آتش‌بس به مواضع ارتش حمله کردند که در نتیجه آن یک سرباز به شدت زخی شد.

خبر دیگر این‌که درگیری‌های شدیدی میان ارتش سوریه و گروه‌های مسلح در جبهه «حزرما» در غوطه شرقی رخ داده است و در پی آن ارتش، مواضع تروریست‌ها را گلوله‌باران کرده است.

از حومه ادلب هم خبر می‌رسد که گروه‌های تروریستی تکفیری بار دیگر شهرک‌های «فوعه و کفریا» را آماج حملات خمپاره‌ای و موشکی و کپسول‌های انفجاری خود قرار دادند که به زخمی شدن شماری از غیرنظامیان منجر شد، این حملات همچنین سبب ایجاد رعب و وحشت در میان مردم‌ بی‌د‌فاع این مناطق تحت محاصره شده است که به سبب ادامه حملات وحشیانه تکفیری‌ها در سایه سکوت جامعه‌ بین‌المللی و سازمان‌های به اصطلاح حقوق‌ بشری، هرگز احساس امنیت نمی‌کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار