شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۱۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
شوشان: دبیر انجمن معلمان زبان خوزستان گفت: چهارمین همایش زبان، گفتمان و منظورشناسی در سطح بین المللی با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز و با مشارکت انجمن معلمان زبان خوزستان از ششم تا هشتم بهمن‌ماه سال جاری در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.

معماری ادامه داد:  دکتر علیرضا جلیلی فر دبیر علمی این همایش را برعهده دارد که پس از انتشار فراخوان ، 774 مقاله از اساتید و محققان دانشگاه های مختلف کشور به دبیرخانه ارسال شد و پس از ارزیابی از سوی کمیته علمی ، 360 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که به دو صورت شفاهی و پوستری در همایش ارائه خواهند شد.

وی با اشاره به حضور برخی مهمانان این همایش تصریح کرد: این همایش در سطح بین المللی و با حضور مهمانانی از کشورهای استرالیا ، اسپانیا ، مالزی ، تایلند ، عراق و همچنین اساتیدی از سراسر استان ها برگزار می شود. 

دبیر انجمن معلمان زبان خوزستان گفت: بخش عمده کار زبان‌شناس پیدا کردن مفاهیم و منظورها و تفسیرها در گفته‌ها و نوشته‌ها است. کارهای علمی، پژوهشی و تحقیقاتی زیادی در دنیا در این حوزه انجام می‌شود و هدف ما این است که از پژوهش‌ها و تحقیقات انجام‌شده در دنیا عقب نمانیم.

معماری یادآور شد: در مدت برگزاری همایش ، هشت کارگاه تخصص زبان انگلیسی در حاشیه همایش برگزار خواهد شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
نیاز محسن زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
comment
0
0
comment سلام بسیار عالی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار