اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۴۰۳
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳
شریعتی استاندار خوزستان در گفتگو با شوشان : از اینکه رنج و محنتی برای شهروندان خوزستان ایجاد شده متاسفم/ دستور تعطیلی مدارس و ادارات را دادم /سفر لهستان یک سفر تفریحی نبود بلکه در راستای اقداماتی برای رشد اقتصادی استان است
شریعتی استاندار خوزستان که با هیات سیاسی و اقتصادی استان در لهستان به سر می برد در گفتگو با شوشان از نیمه تمام گذاشتن سفر...


شوشان: شریعتی استاندار خوزستان که با هیات سیاسی و اقتصادی استان در لهستان به سر می برد در گفتگو با شوشان از نیمه تمام گذاشتن سفر خود به این کشور برای رسیدگی به وضعیت و مشکلات پیش آمده خبر داد و گفت : در حال حاضر در راه بازگشت به خوزستان هستم اما هیات اعزامی خوزستان در لهستان برای پیگیری برنامه ها و رایزنی ها همچنان در این کشور می مانند تا کارها به سرانجام برسد.

شریعتی با اشاره به بحران قطعی آب و برق در استان بر اثر ریزگردها ، گفت : از ابتدای صبح امروز با مدیران استانداری و جانشین خود در استان برای پیگیری امور و رفع مشکلات در تماس بودم و مستقیم دستور تعطیلی مدارس و ادارات را دادم

وی افزود: مدیران مربوطه باید سریع مدارس و ادارات استان را تعطیل می کردند تا اندکی آرامش به جامعه و خانواده ها برگردد. می بایست سریع تر تصمیم گیری می کردند. البته آن ها نیز بر اساس اطلاعاتی که وزارت نیرو برای وصل شدن برق دریافت کرده بودند و اینکه شبکه برق بزودی ترمیم می شود ، تصمیم گیری نمودند که همین امر باعث تاخیر در اعلام تعطیلی مدارس و ادارات شد. 

استاندار خوزستان در ادامه به شوشان گفت: به محض اطلاع از شرایط استان ، سریعا دستور تعطیلی مدارس و ادارات را دادم. مشکلات پیش آمده از جمله ریزگردها و قطعی گسترده برق و آب ، مشکلی ناخواسته بود اما مدیریت بهتری برای مقابله با این بحران از جمله تعطیلی سریع مدارس و ادارات باید اعمال می شد تا آرامش میان مردم برقرار می شد. 

شریعتی با اشاره به تسریع در روند حل مشکلات پیش آمده ، گفت: در حال حاضر شبکه برق وصل شده و در چند ساعت آینده نیز مشکل آب مرتفع خواهد شد.  به گزارش شوشان ، استاندار خوزستان افزود: بابت رنج و زحمتی که برای شهروندان پیش آمده متاسفم و امیدوارم هر چه سریع تر مشکلات پیش آمده برطرف شود. با تصمیمات بموقع و درست می شد مردم را از این بلاتکلیفی درآورد.

استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتقادات مطرح شده در رابطه با سفر هیات سیاسی و اقتصادی خوزستان به لهستان ، گفت: این سفر یک سفر رسمی و جزو برنامه های دولت برای گسترش همکاری ها بین لهستان و استان خوزستان بود. بنابراین یک سفر تفریحی نبود  .

وی افزود: برخلاف آنچه تصور می شود ، لهستان کشوری فقیر نیست. لهستان دیگر لهستان بلوک شرق و عقب مانده نیست بلکه در حال حاضر با 38 میلیون جمعیت ، 700 میلیارد یورو تولید ناخالص ملی دارد. بنابراین لهستان کشوری پیشرفته و در مسیر توسعه است. 

شریعتی با اشاره به دستاوردهای سفر هیات سیاسی و اقتصادی خوزستان به لهستان ، گفت: تفاهم نامه هایی بین منطقه ویژه پتروشیمی خوزستان و لهستان بسته شده است. پتروشیمی لهستان از منظر فناوری بروزتر از پتروشیمی های خوزستان است و به همین دلیل تفاهم نامه هایی برای صادرات محصولات پتروشیمی استان و همچنین استفاده از تکنولوژی روز پتروشیمی لهستان ، بسته شد.

وی افزود:  در زمینه صنعت برق نیز تفاهم نامه جهت احداث نیروگاه های برق خورشیدی و بادی در استان بسته شده که بزودی اجرایی می شود. همچنین در زمینه کشاورزی و ورود تکنولوژی برای راه اندازی خط تولید های تراکتور در استان بسته شد. 

استاندار خوزستان گفت:  یکی از اولویت های اقتصادی دولت لهستان برای چند سال آینده سرمایه گذاری و ارتباط اقتصادی با پنج کشور است که یکی از این کشورها ایران است. 

وی افزود: این تفاهم نامه ها برای کمک به رشد اقتصادی خوزستان و کاهش بیکاری در استان تاثیر بسزایی دارد. نمی توان از مشکلات استان سخن گفت اما اقدامی نکرد. اینگونه سفرها نه برای گردش است و نه برای تفریح . صرفا اقدامات و قدم هایی است که در راستای رفع مشکلات خوزستان برداشته می شود. هیات اقتصادی و سیاسی خوزستان از زمان سفر به لهستان حتی یک ساعت برای استراحت وقت نداشتند و هر روز جلسات و نشست های مختلفی برگزار می شد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۸
comment
comment
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
comment
0
0
comment برای استاندار متاسفم ...برای [...]متاسفم ...خدا شاهد و ناظر اعمال شما هست.دیگر صدای ما فقط به خدا می رسد.
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
comment
0
0
comment ایشان قراربود دوشنبه با هیات همراه برگردند.دیگه این همه بوق و کرنا نیاز نبود
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
comment
0
0
comment واقعا تاسغ آور بود آقاي رييس جمهور آقاي استاندار آقايان نمايندگان استان خوزستان لطفا اگر توانايي حل مشكل نفس كشيدن مردم را هم نداريد لطفا اگر توانايي مديريت آب و برق در اهواز كه از اكابر حقوق شهروندي است را نداريد لااقل اسم اهواز را ازكلانشهر به كلان روستا تغيير دهيد و خود و مردم بدبخت را راحت كنيد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
comment
0
0
comment تمام جلسات استانداری خوزستان بدون خروجی میباشند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
comment
0
0
comment ببین برادر حرف را نپیچان در عوض صادرات بالای نفت بجای دلار باید از کشورها خدمات یا کالا خریداری بشه.......
لذا هدف سفرت را دقیق و روشن بگو
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
comment
0
0
comment حالم ازت لهم ميخوره شوشان عوضي بي غيرت كه كامنت ها رو نميزاري
comment
متعجب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
comment
0
1
comment آخی گناه دارن انشالله وقتی هیات برگشت یه چند روزی تشویقی به یک کشور اروپایی دیگر تشریف ببرند تا خستگی بزدایند!!!!!!!!!!!!!!
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
comment
0
2
comment سفر نيمه تمام ؟؟؟!!!
يعني استاندار ميخواست چند روز بمونه در يك كشور خارجي يك ماه ؟؟؟
رئيس جمهور كه رئيس جهموره نهايتا در دو روز ار يك كشور بازديد ميكنه اين آقا بعد از شش روز اومده ميگه سفر نيمه تمام !!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار