شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
رییس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز:
رییس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: غالب اتفاقات بوجود آمده به دلیل پدیده گرد و خاک در شبکه فوق توزیع بود و اگر مدیریت بحران مسئولان برق منطقه‌ای خوزستان نبود، با توجه به حجم آلاینده‌ها خسارات بسیاری به شبکه و تجهیزات برق وارد می‌شد.

علیرضا شکرخدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: اگر روز گذشته با توجه به حجم گرد و خاک اقدام به قطع برق نمی‌کردیم، تجهیزات و شبکه‌های توزیع دچار مشکلات فراوانی می‌شدند که با اقدام صحیح مدیریت بحران برق منطقه‌ای این اتفاق رخ داد.

وی افزود: پس از قطع برق، نیروهای برق اقدام به شست‌وشوی ایستگاه‌ها بویژه ایستگاه‌های شمال غرب کردند زیرا گرد و خاک به وسیله مه صبحگاهی به تمام مدارها چسبیده بود و آن‌ها را با مشکل مواجه کرده بود و با تلاش نیروها، تا ساعت 17 روز گذشته برق تمام مناطق اهواز وصل شد.

شکرخدایی تصریح کرد: البته پس از اتصال کامل برق و رفع مشکلات شبکه توزیع، چند مورد اتفاق قطعی برق در محلهایی بودجود آمد که بلافاصله مامورین و نیروهای ما با حضور در محلها، قطعی به وجود آمده را حل و برق آن مناطق را نیز وصل کردند.

وی عنوان کرد: طوفان روز جمعه با سرعت 60 کیلومتر در ساعت و میزان آلاینده‌ها باعث شد تا بیش از 9 ایستگاه از مدار خارج شوند و نزدیک به 300 فیدر تحت تأثیر قرار بگیرند.

شکرخدایی عنوان کرد: با رطوبتی که شنبه صبح بوجود آمد، آلاینده‌ها به تجهیزات چسبیدند و جریان برق را به شکل اتصال کوتاه عبور دادند و این مشکل باعث شد تا شبکه فوق توزیع با مشکل مواجه شوند.

رییس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد: روز گذشته ایستگاه‌های فوق توزیع در ساعت 17 وارد مدار شدند و عملیات شست‌وشوی این ایستگاه‌ها به پایان رسید.

برچسب ها: برق ، توزیع
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار