شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
معاون اول رئیس جمهور گفت: خوزستان مهمترین استان و قلب تپنده توسعه کشور به شمار می رود و از نظر کشاورزی، صنعت و نفت و گاز سرآمد است.

به گزارش  مهر، اسحاق جهانگیری ظهر امروز در ابتدای ورود به فرودگاه آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توفیق بزرگی بود که در ایام دهه فجر به آبادان و خرمشهر بیایم. شهرهایی که برای هر ایرانی خاطره انگیز است. آبادان شهری است مقاوم و پایدار که در مقابل تهاجم گسترده رژیم بعثی مقاومت کرد.

وی افزود: در این سفر برنامه های مختلفی در آبادان، خرمشهر، ماهشهر و بهبهان داریم. در حوزه های پتروشیمی، نفت و گاز، حمل و نقل و نیروگاهی افتتاحییه خواهیم داشت.

جهانگیری بیان کرد: در این سفر، وزیر جهاد کشاورزی و معاونان برنامه و بودجه و محیط زیست همراه من هستند. امیدواریم در حوزه کانون ریزگردها که مردم را اذیت کرده است با شناسایی کارهای اجرایی برای کاهش آنها راهکارهایی پیدا کنیم هرچند برخی از این کانونها مربوط به خارج کشور است و قرار است با دستور رئیس جمهور و مذاکرات انجام شده به صورت ریشه ای حل شود.

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: به هر حال خوزستان مهمترین استان و قلب تپنده توسعه کشور است و از نظر کشاورزی، صنعت و نفت و گاز سرآمد بوده و در این خصوص باید توجه ی ویژه ای صورت بگیرد

برچسب ها: جهانگیری ، آبادان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار