اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
وزیر صنعت در ششمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی مطرح کرد:
نعمت زاده: راهکار رشد و پویایی واحدهای متوسط و کوچک صنعتی خوزستان تبدیل به صادرات محور است.
شوشان: ششمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی خوزستان باحضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه استان و مدیر عامل شرکت شهرک ‌های صنعتی خوزستان افتتاح شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه افتتاح این نمایشگاه ضمن اشاره به برنامه‌های دهه فجر دولت یازدهم در استان به خبرنگاران گفت: چندین طرح از قبیل به آب انداخته شدن یک کشتی آلومینیومی و طرح های دیگر صنعتی مانندکارخانه روغن‌کشی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)، نیروگاه برق و دو طرح پتروشیمی در ماهشهر با حضور معاون اول رئیس جمهوری به بهره برداری رسید و تعدادی پروژه دیگر در پایان این دهه نیز توسط دیگر مسئولان عالی مقام کشوری به بهره برداری می رسد. 

نعمت زاده در ادامه با اشاره به وضعیت کنونی استان در بخش صنعت و صنایع نفتی عنوان کرد: خوزستان در دهه ‌های گذشته به صنایع پایه همچون نفت، گاز، پتروشیمی و فولاد شناخته می شد اما در حال حاضر در حوزه صنایع متوسط و کوچک صنعت نیز رشد کرده است‌ و این واحدها به دنبال رشد و پویایی هستند که باید به صنعت صادرات محور تبدیل شوند تا سرپا بمانند. 

وی به رشد نسبی صنعت کشور و حمایت از صنایع متوسط و کوچک اشاره کرد وگفت: در دولت یازدهم بخش صنعت کشور از رشد نسبی برخوردار شد و وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنان در تلاش است که در حد توان، مشکلات پیش روی صنایع را برطرف کند و از همین نمایشگاه اعلام می کند که آماده حمایت از این واحدها است.

در ادامه مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان گفت: قریب به 170 واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی در ششمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی، خدمات فنی و مهندسی در مساحتی بالغ بر 3 هزار متر مربع به معرفی و نمایش آخرین دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

اخلاق محمدیان افزود: هدف از برگزاری چنین نمایشگاه هایی آشنایی عموم مردم خوزستان با قابلیت ها و توانمندی های واحدهای فعال در حوزۀ صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی می باشد تا بدین ترتیب از تولیدات درون استانی و تولید کنندگان بومی حمایت و به تبع آن اشتغال زایی، توسعۀ بازار مصرف کنندگان محصولات و خدمات داخلی و رونق یافتن بازار فروش این محصولات صورت گیرد.

ششمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی خوزستان از 18 تا 21 بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان از ساعت 16 تا 22 فعال و بازدید از آن برای عموم آزاد است.






























نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار