اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
کادرسازی ، آزاد اندیشی و راه اندازی حوزه و دانشگاه
معاون سیاسی استاندار گفت: کادرسازی ، آزاد اندیشی و راه اندازی حوزه و دانشگاه سه ویژگی مهم آیت الله جزایری است.
 

شوشان: افتتاحیه مسابقات قهرمانی وزنه برداری کشور با عنوان "نکوداشت آیت الله موسوی جزایری عصر سه شنبه در سالن شهدای وزنه برداری خوزستان برگزار شد.

در این مراسم معاون سیاسی استاندار از سه ویژگی آیت الله جزایری در طول این چند دهه یاد کرد و گفت: کادرسازی ، آزاد اندیشی و راه اندازی حوزه و دانشگاه سه ویژگی مهم ایشان است. 
 
دکتر حسین زاده با اشاره به ویژگی "کادرسازی" نماینده ولی فقیه در خوزستان ، گفت: یکی از ویژگی های مهم آیت الله موسوی جزایری که شاید در روحانیت ما کمتر دیده می شود، نگاه ایشان به تربیت نیروهایی است که تحت عنوان مسوول کادرسازی در دنیای جدید از آن نام برده می شود. تمام نیروهایی که در سه مقطع قبل از انقلاب، دوران جنگ و پس از جنگ، حضور فعال در استان داشتند، به نوعی در حضور و حوزه ایشان تربیت یافته اند. همچنین مسوولان فعلی استان خوزستان که در حال فعالیت در حوزه های مختلف هستند نیز به نوعی در کادری بودند که ایشان ساختند.

علی حسین حسین زاده با اشاره به ویژگی آزاداندیشی آیت الله جزایری ، گفت: زمانی به خوزستان تنها از منظر یک استان صنعتی و کشاورزی نگاه می شد اما آیت الله جزایری خلا موجود در استان را به خوبی شناسایی کرده و یک جریان فکری راه اندازی کردند که برکات بسیاری داشت.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: تمام گرایش های سیاسی که در چهارچوب قانون به فعالیت خود ادامه می دهند نظرات و دیدگاه های خود را به راحتی نزد آیت الله جزایری بیان می کنند و از دیدگاه های وی استفاده می کنند این موضوع نشان از آزاد اندیشی آیت الله جزایری دارد.

وی سومین ویژگی آیت الله موسوی جزایری را  راه اندازی نهضت یا جریان فکری دانست که در استان از طریق ایجاد حوزه و دانشگاه هایی که وظیفه آن ها تدریس و تربیت نیروهایی با اندیشه و تفکر اسلامی بود، ایجاد شد که شاهد برکات آن در استان خوزستان هستیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار