اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۱۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
روزنامه نور خوزستان نوشت: روز شنبه وزير نيرو به همراه دو معاون خود به خوزستان آمد تا از نزديك وضعيت خاموشي استان را مورد بررسي قرار دهد. البته نكته جالب سفر چيت چيان به خوزستان اين بود كه به جز خبرنگاران صدا و سيماي مركز استان، هيچ خبرنگار ديگري جناب وزير را از نزديك ملاقات نكرد! ‌

پيش از ورود وزير به استان جلسه ستاد بحران با مديريت استاندار خوزستان بدون حضور خبرنگاران تشكيل شد و پس از ورود چيت چيان به خوزستان، قرار شد جلسه ستاد مديريت بحران ساعت ۱۴:۳۰ دقيقه با حضور مديران استاني و خبرنگاران برگزار شود اما روابط عمومي استانداري خوزستان با ارسال پيامكي از لغو اين جلسه خبر داد.

ساعت ۱۶ مديركل ستاد بحران استانداري خوزستان در جمع خبرنگاران اعلام مي كند كه مقرر است تا جلسه ستاد بحران با حضور وزير نيرو ساعت ۱۷ برگزار شود.

در كمال تعجب جلسه بحران ساعت ۱۷ تنها با حضور دو معاون وزير برگزار و اعلام شد چيت چيان اهواز را به مقصد تهران ترك كرد! البته ستاد بحران جلسه اي با حضور وزير نيرو تشكيل داده بود اما در اين جلسه نه تنها خبرنگاران، كه مديركل بحران استانداري و فرماندار اهواز نيز در آن حضور نداشتند!

معاونان وزير نيرو ابتداي جلسه به ايراد سخن پرداختند و پس از سخنان استاندار نيز، جلسه را براي حضور در صدا و سيماي مركز خوزستان ترك كردند. اين موضوع با واكنش بالدي و ارزاني همراه شد! ‌ بالدي، مديركل بحران استانداري خوزستان در واكنش به ترك جلسه معاونان وزير گقت: ما در اين جلسه به نتيجه نرسيدم اين در حالي است كه معاون هاي وزير جلسه را ترك كردند؛ بايد پاسخگوي مردم باشيم.

فرامند هاشمي‌زاده معاون عمراني استانداري خوزستان در پاسخ به اين مطلب عنوان كرد: ما نبايد پاسخگوي باشيم؛ وزارت نيرو بايد پاسخگو باشد. ‌ امروز وزير و معاونانش در سفر به خوزستان تعهداتي داشتند. نبايد با تحكم جواب اين دلسوزي را داد!

ارزاني، فرماندار اهواز نيز در اين خصوص اظهار داشت: آقايان از تهران تشريف مي آورند ولي بدون پاسخ به دادن به سوالات فرمانداران استان را ترك مي‌كنند.

وزارت نيرو بايد از سال ها قبل بحث برق اضطراري را حل مي كرد؛ چند هفته است با توجه به انتقادات وارد شده، در فضاي مجازي با آسيب روحي و رواني مواجه شده ايم و كسي هم پاسخگوي سوالات ما نيست!

هاشمي زاده در پاسخ به ارزاني هم گفت: در جلسه ستاد بحران كه با حضور وزير نيرو برگزار شد، تمامي گلايه ها و مشكلات در اين زمينه منتقل شد و در همين راستا وزير قول هايي را به استان داده است كه منتظر اجراي اين تعهدات هستيم.

اينكه وزير آمد و در بخش خبري ساعت ۱۴ از مردمي عذرخواهي كرد كه برق نداشتند تا اين بخش خبري را مشاهده كنند خوب است! اما حضور نداشتن خبرنگاران در جلسه مهمي همچون ستاد بحران كه با حضور چيت چيان برگزار شده بود، بدون ترديد زيبنده نيست.

البته معاون عمراني استانداري خوزستان در اين خصوص اظهار بي اطلاعي كرده و در جمع خبرنگاران گفت از نظر وي حضور خبرنگاران در اين جلسه مهم بدون مانع بود و بايد ديد روابط عمومي استانداري خوزستان به چه دليل از حضور خبرنگاران ممانعت كرده است!

وزير نيرو ظهر روز شنبه به پايتخت بازگشت و ما را با وعده هايي كه از زبان معاونانش شنيديم تنها گذاشت! بازگشت به هيأت دولت بدون پاسخ گويي به سوالات خبرنگاران!

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
comment
0
0
comment تمام روسای این دولت مردم گریز هستند
تا بوده و ما دیدیم همین بوده
از مردم فراری هستند
پس دارند مشکلات چه کسانی را حل میکنند
اگر ما مردم خوزستان هستیم پس چر به هیچ مسئولی دسترسی نداریم
comment
كريم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
comment
0
0
comment تا زماني كه روزنامه نگار ما روزي نامه نگاره وخبرنگار ما خبر اوره مطمءن باشيد هيچكس تحويلتان نميگيره
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار