فلاحیان هیچ موقع عقب نشینی نکرده است و تا آخر در صحنه انتخابات به عنوان کاندیدا حضور پیدا خواهم کرد. "> فلاحیان در اهواز چه گفت؟
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۷

فلاحیان هیچ موقع عقب نشینی نکرده است و تا آخر در صحنه انتخابات به عنوان کاندیدا حضور پیدا خواهم کرد.

اختصاصی شوشان : حجت الاسلام و المسلمین علی فلاحیان نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بدو ورود به اهواز در نشست خبری که با حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه های گروهی برگزار شده بود بار دیگر بر مصمم بودن خود برای کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خرداد سال 92 تاکید کرده و گفت : فلاحیان هیچ موقع عقب نشینی نکرده است و تا آخر در صحنه انتخابات به عنوان کاندیدا حضور پیدا خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار شوشان، در ادامه گزیده اظهارات عضو مجلس خبرگان رهبری و وزیر اسبق اطلاعات دولت های پنجم و ششم می آید:

* خوزستان را کاملا می‌شناسم و به اقوام این استان نیز تسلط دارم و از این رو شرایط را برای حضور در انتخابات مساعد دیده‌ام.

* ایران پیشرفته اسلامی را با برنامه مدون تشکیل می دهم. تثبیت قیمت ها، کنترل تورم، ایجاد اشتغال، کار کارشناسی و مدیریت کارآمد، ایجاد دولت الکترونیک، بردن منابع کشور به سوی های تک (فراصنعتی) توسعه روابط با کشورهای همسایه، ایجاد امنیت اجتماعی، مبارزه با سرقت، مفاسد اقتصادی و اجتماعی، اعتیاد، ایجاد سرمایه گزاری، تامین اوقات فراغت مردم و... اهم برنامه هایم را تشکیل می دهد.

* قطعا کنار نمی‌روم و فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز کرده‌ام و به آینده نیز بسیار امیدوارم. اگر آقای هاشمی رفسنجانی هم نامزد شود کنار نمی‌روم. فلاحیان اهل عقب نشینی نیست.

* روش من اصلاً مبتنی بر صنایع «های‌تک» است؛ ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که قدرت خرید مردم را افزایش دهیم در حالی که آمدیم تورم متوالی ایجاد کردیم.

* حضور من در عرصه انتخابات با توجه به درخواست‌های مردمی است؛ من همه هنرم برخورداری از توان اجرایی و مدیریتی بالاست؛ اتفاقاً اعتراضی که به من بود، این بود که می‌ گفتند به دلیل مدیریت بالا و ریسک‌پذیری به درد وزارت اطلاعات نمی‌ خورم.

* در دوران تصدی وزارت اطلاعاتم تلاش زیادی برای ایجاد اشتغال در خوزستان کردم و در این باره کوشیدم تا ساخت سلسله پالایشگاه‌هایی را در دستور کار قرار دهیم.

* بدنبال اين هستيم كه به كشاورزان كمك ويژه كنيم. كمك هايي كه از طريق كمك هاي فني بوده و در خصوص تغيير روش هاي آبياري و تغيير نوع كشت به كشاورزان اختصاص خواهيم داد. بايد در شيوه آبياري كشاورزان تغيير حاصل كنيم.

* مذاکره همراه با تهدید و تشدید فشار نمی شود. در صورت تعلیق غنی سازی 20 درصد از سوی ایران ، آنها نیز باید تحریم ها را علیه مردم ایران پایان دهند. آمریکایی ها به این مساله رسیده اند که بی ثباتی در خاورمیانه به نفع روسیه و انگلیس است. بی ثباتی در منطقه موجب افزایش قیمت نفت می شود که سودش را روسیه می برد. لابی صهیونیست علت ادامه مناقشه با آمریکا در مساله انرژی هسته ای است.

* با توجه به شیب مذاکرات 1+5 انتظار می رود که نه تنها تحریم ها تشدید نشود بلکه کاهش قابل ملاحظه ای پیدا کند تا قدرت خرید مردم بهبود یابد.

* در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری یارانه ها را ادامه می دهم و در صورت تصویب مجلس فاز دوم هدفمندی یارانه ها را اجرا می کنم.

* مطبوعات نباید به حریم شخصی افراد ورود پیدا کنند. منافع و امنیت ملی، فاش کردن اسرار نظام و مسائلی که امنیت ملی را به خطر می اندازد، اختلاف میان اقوام و مسائلی از این دست خط قرمز مطبوعات هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار