اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت غرب اهواز، پنج شنبه 21 بهمن ماه 95 همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر، چهارمین پایگاه سلامت تحت پوشش مرکز جامع سلامت شماره 7 غرب اهواز، در منطقه گلدشت با حضور جواد کاظم نسب(الباجی) و دکتر علی ساری نمایندگان مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، دکتر شکراله سلمان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر هومن کی فرخی مشاور و مدیر دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر مریم محبی همسر استاندار خوزستان و جمعی از مقامات شهرستانی و محلی و  اعضای سازمان های مردم نهاد افتتاح شد.

جواد کاظم نسب (الباجی) نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، با تقدیر از تلاش مرکز بهداشت غرب اهواز در ایجاد پایگاه سلامت و محرومیت زدایی از چهره منطقه گلدشت، از سایر محرومیتهای موجود در منطقه اظهار تاسف کرد و افزود: سهم ما از انقلاب بیش از اینها است، امام انقلاب (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره تاکید دارند که مردم ولی نعمت ما هستند.

وی در ادامه بیان داشت: پیام من به برخی مسئولان این است که باید شرمنده مردم باشند که روی منابع عظیم نفت قرار گرفته اند و ذخایر و منابع متعلق به مردم را به جای دیگری منتقل می کنند و هیچ احساسی نسبت به مردم ندارند.

کاظم نسب در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از رییس مرکز بهداشت غرب اهواز، گفت: او  شیرمردی است که همیشه در صحنه حضور دارد، ای کاش همه مسئولان مثل این آقا باشند.

وی در ادامه از استاندار خوزستان تقدیر کرد و افزود: خوشبختانه استاندار خوبی داریم که شبانه روز کار می کند، در همین استان، مسئولانی که هدف و ذکر شان مردم است زیادند ولی متاسفانه برخی افراد هم هستند که در دل مردم جایگاهی ندارند و بهتراست جایگاه را ترک کنند.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: برای همه پایگاههای سلامت که در حال حاضر در محلهای استیجاری استقرار دارد با پیگیری مسئولان، مکانهای دولتی اختصاص یابد.

وی در پایان اظهار داشت: این قول را از طرف خود و دکتر ساری و دکتر یوسفی خواهم داد که در کنار قشر کمتر برخوردار مردم هستیم و در این مدتی که خدمتگزار این مردم هستیم، ان شاالله شاهد خواهیم بود مناطق کم برخوردار، همانند مناطق خوش نشین شهر خواهند شد، وقت خواهیم گذاشت تا تبسم را بر لبان دانش آموزان منطقه بنشانیم.

 

همچنین دکتر علی ساری نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی کوتاه از دکتر شریعتی استاندار خوزستان به پاس سعه صدر و پاسخگویی مناسب و بهنگام و نیز از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برای استقرار برنامه تحول نظام سلامت تقدیر کرد.

 

در ادامه مهندس مهرداد شریفی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: امروز شاهد افتتاح پایگاه سلامت دیگری جهت برقراری عدالت در دسترسی همه مردم غرب اهواز به خدمات سلامت هستیم.

وی خاطر نشان کرد: این در حالی است که تا شهریورماه سال گذشته و پیش از اجرای برنامه تحول نظام سلامت، تنها 11پایگاه سلامت در محدوده غرب اهواز وجود داشت.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز جمعیت تحت پوشش پایگاه گلدشت را 7 هزار و 600 نفر ذکر کرد و افزود: در این پایگاه سلامت، خدمات نوین سلامت شامل مراقبت از سلامت همه گروههای سنی از دوران پیش جنینی تا سالمندی، پیشگیری و کنترل بیماریها، سلامت محیط و کار و... توسط مراقبان سلامت  ارائه می گردد و در موارد لزوم، افراد جهت ویزیت پزشک یا دریافت خدمات دندانپزشکی، مشاوره تغذیه، سلامت روان و نمونه گیری آزمایشگاهی به مرکز جامع سلامت شماره 7(ملاشیه) ارجاع خواهند شد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار