اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
شوشان: اعضای  مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید با همراهی چندی از مسئولین استانی و در ادامه افتتاحات پروژه های این شهر همگام با دهه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد 248 واحد مسکن مهر در این شهر به افتتاح و بهره برداری رسید.

شرکت عمران شهر جدید رامین که ساخت 6000 واحد مسکن مهر را در دستور کار خود داشته ، توانست تا به امروز نزدیک به یکهزار واحد را از نظر ساخت به اتمام برساند و همزمان اقدام به ساخت خدمات روبنایی لازم از جمله دو باب مدرسه ، یک باب مسجد ، سه قطعه پارک محله ای و عمومی ، یک قطعه چمن ورزشی مصنوعی ، ساختمان اورژانس ، ساختمان نیروی انتظامی شهر و سیستم روشنایی کامل معابر شهر نمود .

همچنین شرکت عمران با پیگیریهای فراوان توانست از طریق دستگاههای خدمات رسان برای کل ناحیه یک شهر جدید که همین مقدار هزار واحد را در برمی گیرد شبکه آب ، فاضلاب ، برق و گاز نیز فراهم نماید .

لازم به ذکر است که شرکت عمران شهر جدید رامین پیرو حذف کلیه شروط مسکن مهر( بومی بودن،تاهل ، فرم ج) از سوی هیات محترم وزیران ، تا پایان سال جاری آمادگی ثبت نام و واگذاری واحدهای مسکونی آماده خود را با امتیاز تسهیلات مسکن مهر به عموم مردم را داشته و از شهروندان عزیز استقبال می نماید.












نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار