اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی عنوان کرد:
شوشان: مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به برداشت ۸۲ درصدی نیشکر از سطح مزارع این شرکت گفت: در سال‌جاری پیش‌بینی تولید ۶۰۰ هزار تن شکر را داریم که یک رکورد محسوب می‌شود.

 نسیم صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تا به امروز با توجه به اقدامات انجام شده بیش از چهار و نیم میلیون تن نیشکر برداشت کرده‌ایم که از این میزان بیش از ۴۷۰ هزا تن شکر استحصال شده است.


وی با اشاره به برداشت ۳۵ درصدی مزارع نیشکر در سال گذشته در همین مقطع زمانی گفت: امسال طبق برنامه مدون و دقیقی که انجام دادیم توانستیم نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۸۲ درصد برداشت را انجام دهیم و پیش‌بینی می‌کنیم امسال پس از پایان برداشت به تولید ۶۰۰ هزار تن شکر برسیم که این رکورد جدیدی در تولید سالانه نیشکر و شکر در این شرکت است.

مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی افزود: برای ایجاد اشتغال پایدار برنامه‌هایی در دست اجرا داریم و تلاش می‌کنیم زمینه‌های لازم را فراهم کنیم و علاوه بر فعالیت تولید نیشکر و شکر کارهای غیر نیشکری بیشتری را در اراضی آیشی و در ظرفیت‌های موجود خود انجام دهیم و از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات شرکت برای تولید و اشتغال پایدار بهره ببریم.

صادقی با اشاره به اینکه این شرکت بیش از ۴۰ درصد شکر تولیدی کشور را تأمین می‌کند، در رابطه با رویکرد اقتصاد مقاومتی در صنعت نیشکر تصریح کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی را در چندین حوزه، عملیاتی کرده‌ایم از جمله این کار بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت منابع انسانی جوان و تحصیل کرده، توجه به شرکت‌های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت آنها در بخش‌های مرتبط با صنعت و کشاورزی که امکان دورخیز به سمت یک جهش تولیدی را برای ما رقم زد و در سایه تاکید بر تجربه، دانش فنی و خلاقیت نیروی انسانی و انگیزه قابل توجه آنها برای دستیابی به موفقیت، سرمایه‌ قابل توجهی در شرکت محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد دیگر این شرکت در حوزه اقتصاد مقاومتی، عارضه‌یابی و آسیب‌شناسی تمامی روندهای تولیدی و بهره‌وری بود که در یک برنامه‌ریزی منسجم با مشارکت نیروی انسانی متخصص، موفق شدیم تمامی بخش‌های صنعت، کشاورزی و تحقیقات کاربردی را آسیب شناسی کنیم و در یک هدف‌گذاری قابل دسترس، نقاط ضعف مرتفع و تولید در مسیر رشد و پویایی قرار گرفت.

صادقی یادآور شد: شرکت توسعه نیشکر تا کنون در طول سنوات فعالیتش بیش از ۵۵ میلیون تن نیشکر و ۵ میلیون تن شکر تولید کرده است.

وی در پایان به افزایش ضریب استحصال شکر از نیشکر در طول فصل تولیدی جاری اشاره و اظهار امیدواری کرد که این روند افزایش تولید که به مدد نیروی انسانی توانمند شرکت توسعه نیشکر به‌دست آمده همچنان ادامه یابد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار