اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
شيرمردي رییس شورای شهر اهواز: موضوع دستگيري عده اي از مديران شهرداري بسيار تاسف آور بود و انتظار مي رود قانون در برخورد با آن ها، قاطع و محکم گام بردارد.

صالح پور عضو شورای شهر اهواز:  اعضای شورا از تخريب يکديگر در فضاي مجازي دوري کنند. دور از انتظار است که خود، در فضاي مجازي به تخريب همديگر بپردازيم.
                 
شوراي شهر اهواز تصويب کرد تا  در بودجه سال 96 شهرستان اهواز، براي مناطق محروم مدرس، منبع آب، مندلي، حصير آباد، آلصافي، انديشه، زرگان، رمضان، طاهر، لشکرآباد، مهديس، اتوبوسراني و آسياباد 20 ميليارد تومان بودجه ويژه تخصيص يابد.
                   
نوشادي معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز:  وقتي پروژه ها و هزينه ها در بودجه مشخص شده و بيشتر آن ها نيز در همين مناطق محروم تعريف شده، چرا 20ميليارد ويژه اختصاص يايد؟ شهرداري توان و بودجه تخصيص بودجه ويژه مناطق محروم را ندارد زيرا حذف بودجه پروژه هاي تعريف شده ممکن نيست.

اسکندر زنگنه تخصيص 90  درصد بودجه سال آينده براي تکميل پروژه هاي ناتمام، از ويژگي هاي خوب بودجه سال 96 است. بايد توجه داشت که شهرداري وظيفه پوشش هزينه هاي جاري و شورا وظيفه پوشش هزينه هاي عمراني را دارد و در خصوص افزايش هزينه رفاهيات کارکنان شهرداري، با توجه به هيشنهاد شهرداري 70 هزار تومان را پيشنهاد کرده ايم.                        

آذر زمان پور: اقدامات شهرداري در مناطق محروم، مانند لباس پادشاه نامريي است. این  عضو شوراي شهر در واکنش به  عدم پذيرش بودجه ويژه مناطق محروم توسط نوشادي گفت پروژه هاي در حال انجام در مناطق محروم مانند لباس پادشاست و قابل ديدن نيست. در اين مناطق که حتی از داشتن آسفالت هم محروم اند، در سال هاي گذشته هيچ اقدامات رفاهي و عمراني خاصي انجام نشده است.

سعادت نیا:  در سال هاي گذشته بيشتر اعضاي شورا از مناطق محروم بوده اند، با اين وجود نگاه ويژه اي به اين مناطق نشده و هر چند تلاش هايي هم شده، اما گام بلندي براي بهبود وضعيت آن ها برداشته نشده و فاصله اين مناطق با مناطق برخوردار کم نشده است. ما در بحث مناطق محروم عقب افتاده ايم و بايد بپذيريم اين مناطق نياز به نگاه و بودجه ويژه دارند.

  • حسین حيدري بحث علي آباد و تصويب سه نوبت بودجه ويژه به ميزان 2400، 2600 و 1 ميليارد تومان به دليل وضعيت ويژه اين محله و خارج از محدوده ي شهري بودنش بوده است. مناطق محروم مورد نظر اعضا، در بودجه مناطق شهرداري ديده شده اند لذا نيازي به تصويب بودجه براي اين مناطق ضروري نيست.

بودجه سال 96  شهرداری اهواز با 10 راي موافق و 9 راي مخالف تصويب شد. 

 • عاشور سواري: توازن بودجه بايد مدنظر قرار گيرد. در سه سال گذشته بودجه را انبساطي بستيم که هيچ گاه به طور کامل محقق نشد لذا بايد توازن بودجه را لحاظ کنيم و بار مالي اضافي براي شهرداري ايجاد نکنيم که شايد شهرداري نسبت به درآمد کم اش نتواند آن را برآورده کند. 20 ميليارد بودجه اضافي، بار مالي ديگري براي شهرداري دارد و با توجه به اين که مناطق محروم در دل بودجه ديده شده اند، تصويب بودجه جداگانه دليلي ندارد. 
 
 • ناصري:تقسيم پول سفر مشهد مقدس شايد مساوات باشد اما عدالت نيست زيرا خانواده هايي هستند که هنوز يک بار هم به زيارت نرفته اند، لذا نبايد اين حق را از آن ها بگيريم. 

 • ممبيني:از آن جا حقوق و رفاهیات شهرداري نسبت به ديگر ارگان ها کمتر بوده ، تصميم گرفته شد با افزايش اين رفاهيات که منافاتي هم با قانون ندارد، در جهت بهبود معيشت پرسنل شهرداري گام برداريم. اين افزايش بودجه رفاهيات، با خريد مهمانسراها در شهرهاي ديگر براي پرسنل، منافاتي ندارد و مي توان به طور جداگانه به آن پرداخت، اما بحث افزايش حق مسکن تحت نام رفاهيات، از ضروريات بودجه است. 
                        

این مطلب تکمیل می شود...


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار