اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
یک خواست و مطالبه مردمی؛
جمعی از دوستداران آثار فاخر و فرهنگی شهر باستانی شوشتر پیگیر احداث مجدد درقاپی مقام امام زاده عبدالله از طریق اداره‌ میراث فرهنگی و اداره‌ اوقاف شوشتر شده‌اند.
شوشان:
مردم شریف شوشتر و دوستداران آثار تاریخی این سرزمین کهن؛ تصاویر زير مربوط به در قاپی (دروازه) تاریخی امام‌زاده عبدالله که نمادی زیبا از شهر دارالمؤمنین شوشتر و آستان مقدس امامزاده عبدالله است، می‌باشد.



به اطلاع همشهریان دلسوز و مسؤلان مردمی می‌رساند که با توجه به شرایط مساعد خدمت‌رسانی صادقانه و با وجود تعامل مخلصانه‌ مردم و مسؤلان مردمی و تفکر پسندیده‌ تغییر برای پیشرفت؛ جمعی از دوستداران آثار  فاخر و فرهنگی شهر باستانی شوشتر و محبین عترت رسول‌الله (امامزاده عبدالله) پیگیر احداث مجدد درقاپی آستان مقدس امام زاده عبدالله از طریق اداره‌ میراث فرهنگی و اداره‌ اوقاف شوشتر شده‌اند و پس از رایزنی فراوان مردم با ادارات مذکور و نظر به نبود منابع مالی، معین گردید که هزینه‌ حدود 80 میلیون تومانی طرح، توسط خیرین شهرستان تأمین گردد که خدا را شکر تأمین گردید.

اما متأسفانه برخی از مسولان غیر بومی و نامطلع در اداره‌ اوقاف که همزمان در دیگر شهرهای استان، مسئوليت دارند، با بهانه‌هایی، مانع از توسعه و نوسازی (احداث در قاپی امام‌زاده عبدالله) که یک نماد مذهبی تاریخی در شهر شوشتر بوده و می‌باشد، شده‌اند.

آیا کوتاهی و بهانه تراشی و تلف کردن زمان و سپری کردن روزهای کاری و ایستادگی در مقابل خواست مردم مظلوم شوشتر، شایسته‌ی مسئولان نظام اسلامی است؟
آیا این عملکرد هم سو با فرمایشات رهبر و طریق نظام مقدس اسلامی می‌باشد؟؟ قطعاً خیر!
آیا منتسب بودن بعضی خیرین و دلسوزان مردمی به نماینده عزیز و محبوب (سردار گیلانی) موجب بهانه تراشی ایشان می‌باشد؟ آیا انتخاب سردار گیلانی و علاقه به ایشان جرم است؟

حال انتظار ما از نماینده مردمی، توانمند و متعهد همچنین فرماندار محترم و روحانیون متعهد و محبوب شهرستان شوشتر این است و عاجزانه تقاضا داریم و خواهشمندیم که نسبت به این موضوع که نماد مذهبی سنتی و تاریخی شهرمان می‌باشد، در حمایت از مردم این مسئله را پیگیری نمایند و امیدواریم دستور فرمایند که اقدامات عاجل نسبت به احداث مجدد این بنای زیبای مذهبی و تاریخی بعمل آید.

لازم به ذکر است مسئولین محترم اداره‌ میراث فرهنگی با فعالین مردمی، تعامل بسیار نزدیک و سازنده‌ای داشته‌اند که از آنان سپاسگزاریم. پیگیریها تا حصول نتیجه مطلوب از طریق نماینده، فرماندار و روحانیون معزز شهرستان و نماینده‌ی محترم ولی فقیه در استان قطعٱ ادامه خواهد داشت.

جمعی از مردم شوشتر با سپاس








نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار