اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

دکتر شهیار میرخشتی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به کاهش 50 درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای در استان در طرح نوروزی اورژانس نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: از 25 اسفند 95 با آغاز اجرای طرح نوروزی اورژانس، تا پایان 13 فروردین‌ماه طی ماموریت‌های مختلف در سطح استان خوزستان به 17 هزار و 141 نفر خدمات‌رسانی شد.

وی با بیان اینکه این آمار، شامل خدمات رسانی به راهیان نور و مراجعه کنندگان به ایستگاه های سلامت و انتقال به مراکز درمانی نیز می شود، افزود: از این تعداد، 3 هزار و 63 نفر مصدومان حوادث تصادفی و 6 هزار و 889 نفر مصدومان غیرتصادفی بودند. در این مدت یک هزار و 335 بیمار یا مصدوم نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: در قالب اجرای طرح نوروزی اورژانس از 25 اسفند 95 تا 13 فروردین 96، به یک هزار 532 نفر در ایستگاه‌های سلامت درون‌استانی و همچنین به 4 هزار و 322 نفر از زائران راهیان نور در درمانگاه‌های مستقر در یادمان‌های دفاع مقدس خدمات درمانی ارائه شد.

میرخشتی عنوان کرد: در مدت زمان اجرای طرح نوروزی اورژانس امسال نسبت به سال گذشته، شاهد کاهش 50 درصدی تعداد مصدومان تصادفی و افزایش 15 تا 20 درصدی تعداد مصدومان غیرتصادفی بودیم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد: در جریان طرح نوروزی در مناطق و شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، خدمات درمانی به یک هزار و 140 نفر از مراجعین به ایستگاه‌های سلامت ارایه شد و همچنین یک هزار و 201 بیمار یا مصدوم به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی افزود: در این مدت در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، تعداد مصدومان تصادفی 2 هزار و 25 نفر و تعداد مصدومان غیرتصادفی 4 هزار و 725 نفر بوده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار