اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
متاسفانه برخی از افراد که مفقود شده یا جان خود را از دست داده‌اند، در حال تصویربرداری سیلاب و حتی برخی در حال گرفتن عکس سلفی بودند که دچار حادثه شدند.
25 نفر تاکنون در سیل 4 استان ایران (آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و زنجان) کشته شدند.

به گزارش عصرایران، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از مرگ 25 تن در پی سیلاب در چهار استان کشور خبر داد.
  
4 کشته و دست‌کم 11 مفقود در آذرشهر (آذربایجان شرقی)


  رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در مصاحبه با ایسنا افزود: در حال حاضر در آذرشهر (آذربایجان شرقی) هستم. در این منطقه پلی قرار دارد که هنگام سیل تعدادی از خودروها روی آن قرار داشته و علی رغم هشدارها، تعدادی از این خودروها حاضر به خارج شدن از آن نبودند.
 
نجار با بیان اینکه هفت خودرو روی این پل قرار داشته و هنگام سیل، آب آنها را با خود برده است، افزود: در شهرستان آذرشهر بین 15 تا 17 مورد اعلام مفقودی شده است که تا کنون جسد چهار تن از این افراد کشف شده و نیروهای امداد و نجات در حال جستجو در محل هستند.

25 کشته و 16 مفقودی در سیل چهار استان

15 کشته و 5 مفقود در عجب شیر (آذربایجان شرقی)

وی با اشاره به وضعیت منطقه عجب شیر نیز اظهار کرد: در این شهرستان روستایی به نام چنار بیشترین تاثیر را از سیل گرفته است. حدود 20 مورد مفقودی اعلام شده که تا کنون جسد 15 تن کشف شده و جستجو برای پنج تن دیگر ادامه دارد.

مرگ نوجوان 12 ساله در سیل آذربایجان غربی


رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به وضعیت سیل در استان آذربایجان غربی، اظهار کرد: پس از آذربایجان شرقی به این استان سفر خواهم کرد. گزارش‌های واصله حاکی از این است که در این استان تعدادی پل تخریب شده و نوجوانی 12 ساله هم جان خود را از دست داده است.

نجار با اشاره به مرگ این نوجوان گفت: تصاویر و شواهد نشان می‌دهند که این نوجوان با دوچرخه وارد سیلاب شده و جریان آب او را با خود برده است.

5 کشته در سیل کردستان 

وی با بیان اینکه در پارک کوثر سقز در استان کردستان نیز رانش زمین سبب مرگ چهار تن شد، گفت: یک نفر نیز در بانه به دلیل سیلاب جان خود را از دست داد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر اینکه جستجوها در استان‌های تحت تاثیر سیل ادامه دارد، گفت: گزارش‌ها از آذربایجان شرقی نیز حاکی از این است که به 1100 نفر امدادرسانی شد. از این تعداد 77 نفر اسکان اضطراری داده شده، 14 نفر به مکان امن منتقل شده، شش نفر در بیمارستان بستری شده و از 48 واحد مسکونی نیز تخلیه آب صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه پیش بینی‌های لازم از این حادثه انجام شده و اخطارها اعلام شده بود، گفت: متاسفانه برخی از افراد که مفقود شده یا جان خود را از دست داده‌اند، در حال تصویربرداری سیلاب و حتی برخی در حال گرفتن عکس سلفی بودند که دچار حادثه شدند.
 
برچسب ها: سیل
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار