اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷
رئيس ستاد مركزي دكتر روحاني در خوزستان:
شوشان: دكتر حميد كهرام ساعاتي پيش در مراسم افتتاحيه ستاد مركزي دكتر روحاني در خوزستان گفت: دين ما دين صلح و دوستي است و ما نيز حامي صلح و آرامش هستيم تا به پشتوانه آن شاهد امنيت ،سرمايه گذاري و ايجاد اشتغال در جامعه باشيم.

رئيس ستاد مركزي دكتر روحاني در خوزستان،بيان كرد:طبق فرمايش مقام معظم رهبري امسال به نام "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" نام گذاري شده است و لازم است كه زيرساخت هاي لازم براي تحقق اين شعار كه در چهارسال گذشته آماده شده است، در چهار سال آينده توسط دكتر روحاني به انجام برسد.

رئيس ستاد مركزي دكتر روحاني در خوزستان با تاكيد بر اينكه اگر امنيت پايدار نباشد ،توليد و اشتغال ايجاد نمي شود،تصريح كرد: كشور در دولت هاي نهم و دهم دچار عقب ماندگي هاي  فراواني شد اما دكتر روحاني با شناسايي نقاط ضعف توانست ضمن ايجاد يك تعامل بين الملي ، برجام را به توافق و تصويب برساند و اميدواريم با راي بالايي كه در اين دوره كسب مي كند، قدرتي پيدا كند كه به واسطه آن براي مطالبه آزادي نيز وارد چانه زني شود و جلوي سنگ اندازي ها را بگيرد.

وي گفت: به پشتوانه راي بالاي دكتر روحاني،ميزهاي مذاكره اي كه درخارج از كشوربراي توافقات هسته اي برقرارشده بود،به داخل كشور نيز تسري پيدا مي كند و بسترهاي لازم براي تحقق آزادي هاي بيشتر فراهم مي شود.
 
دكتر كهرام با تاكيد بر اينكه بايد رقيب را جدي بگيريم،تصريح كرد: در شرايط كنوني كه نقطه عطفي درتاريخ كشور محسوب مي شود بايد همه دست دردست هم،آينده اي سرشار از صلح،آرامش و امنيت را براي كشور رقم بزنيم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار