اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
عضوهیت نظارت برانتخابات شورای شهر وروستا استان:
ملاک اصلی بررسی به اعتراضات اجرای صحیح و دقیق قانون(مرقانون) است. همچنين تا پایان مهلت بررسی هیيت نظارت به اعتراضات احتمال تغییر آمار و تایید صلاحیت افراد رد صلاحیت شده وجود دارد که تا پایان مهلت قانونی یعنی 16اردیبهشت ماه از اعلام خواهد شد
هدايت اله خادمي عضو هیت نظارت انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستااستان :
در بررسی هیت های اجرایی  استان تعداد 988 نفر توسط هیت های اجرایی رد صلاحیت شدند که از این تعداد 581 نفر مربوط به روستاها و407 نفر مربوط به شهرستان ها مي باشد.

هیيت های اجرایی انتخابات شورای شهر و روستا استان خوزستان صلاحیت تعداد 15752 نفر از واجدین شرایط را احراز و تایید صلاحیت کردند که از این افراد 12189نفر مربوط به روستاها و 3563 نفر مربوط به شهرستان ها  است .

هیيت  نظارت استان در بررسی های انجام شده  صلاحیت 15073 نفر را احراز و تایید صلاحیت کردند که از این افراد 11784 نفر مربوط به روستاها و3282 نفر مربوط به شهرستان ها میباشد،همچنین آمار رد صلاحیت شدگان  توسط هیيت  نظارت استان  679 نفر بوده است ، که باتوجه به اتمام مهلت اعتراض افراد رد صلاحیت شده کار بررسی اعتراضات در حال بررسی به اعتراضات افراد هستیم .

ملاک اصلی بررسی به اعتراضات اجرای صحیح و دقیق قانون(مرقانون) است. 
همچنين تا پایان مهلت بررسی هیيت نظارت به اعتراضات احتمال تغییر آمار و تایید صلاحیت افراد رد صلاحیت شده وجود دارد که تا پایان مهلت قانونی یعنی 16اردیبهشت ماه از اعلام خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار