اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
 ستادهای مردمی رئیسی و روحانی 2 نفر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در اندیمشک افتتاح شدند.

 معاون ستاد حجت الاسلام حسن روحانی در استان خوزستان شنبه شب در جمع اصلاح طلبان اندیمشک در محل تالار خورشید گفت:کشور ما نیاز به ثبات دارد ،در حوزه اقتصاد اگر ثبات داشته باشیم مردم آسوده تر هستند.

علی عماد افزود :ثبات در حوزه اجتماعی سبب کاهش آمارطلاق و ناهنجاریها می شود.در حوزه فرهنگی هم همین گونه دارای آثار مثبت می باشد. اگر ثبات باشد این همه ناگسست فرهنگی نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد:برای رسیدن به زیرساخت ها و ثبات در جامعه ،نیازمند انسان شجاع و مدیر و مدبر در حوزه مدیریت کلان ریاست جمهوری هستیم که طی دوره چهارساله اخیر این ویژگی های شاخص و ارزشمند در ریاست جمهوری بوده است.

عماد افزود:در شرایطی که روحانی وارد شد تلاشش ، قولش و عملش در این راستا بود.در سال 84 زلزله 10 ریشتری کشور را بهم ریخت. فرماندار سابق اندیمشک افزود: زلزله سال 84 همه چیز را بهم ریخت.دشمن داخلی خیلی تلاش می کند که به هدف خود برسد و از مقدسات هم برای اهداف خود استفاده می کند.

معاون سابق استاندار خوزستان با اشاره به موجب تخریب های رقیب برای رسیدن به رای گفت:تخریب و بداخلاقی و در عین حال بی برنامه بودن از شاخص های رقبای این دوره دکتر روحانی است.

وی اظهار کرد:با رای بالای مردم باید دولتی را شکل بدهیم که بتواند در سیاست داخلی و رفاه مردم همچنین رفع حصر به انتظارات مردم پاسخ دهد.دولت در چهار سال آینده به تولید ملی ، تقویت اشتغال و کارآفرینی در راستای بهبود معیشت مردم توجه ویژه دارد و برنامه ریزی لازم برای این مهم انجام شده است.

عماد دولت روحانی را دولت تلاش برای آبادانی جامعه معرفی کرد و گفت:دولت روحانی پایگاه سیاسی دارد رقیب ما پایگاه مالی بالا دارد.هدف ما استقرار دولت اصلاحات است و جوانان با حضورشان در پای صندوق های رای و انتخاب روحانی ، برای عمران جامعه همدل و همراه شوند.
پس از این گردهمایی ، ستاد مردمی حسن روحانی در خیابان کردوالی اندیمشک گشایش یافت.
همچنین ستاد مردمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با حضور تعدادی از هواداران وی ر خیابان سینای اندیمشک افتتاح شد.

قائم مقام ستاد انتخاباتی رئیسی در خوزستان در این مراسم گفت:جوانان در انتخاب گزینه اصلح به شاخص های انقلابی و اسلامی توجه کنند.

ایلخاص زاده با تشریح ویژگی های رئیسی افزود:وی گزینه ای شایسته و با برنامه برای پاسخگویی به مطالبات مردم و رفع مشکلات موجود است.

حجت الاسلام علیرضا حسین پور استاد حوزه و دانشگاه هم گفت:انتخابات حق الناس است و باید با دقت و توجه به فرد اصلح رای داد و زمینه رشد و بالندگی ایران اسلامی را فراهم کنیم. تاکنون فعالیت های انتخاباتی ستادهای آقایان روحانی ، قالیباف و رئیسی در استان خوزستان فعال شده اند ولی هنوز از فعالیت تبلیغاتی آقایان میرسلیم ، هاشمی طبا و جهانگیری در استان خبری نیست. 

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز 29اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار