اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸

یکشنبه 17 اردیبهشت ماه 96، مراسم تقدیر از دست اندرکاران طراحی و اجرای برنامه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور دکتر همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه و اعضاء هیئت رئیسه  دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سالن جلسات جدید حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر همایون یوسفی در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از رئیس، مسئولین و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، بیان داشت: خدمات و فعالیت هایی که دانشگاه های علوم پزشکی در راستای ارتقاء سلامت انجام می دهند، یکی از محورهای اساسی توسعه جامعه است و توسعه سلامت را نمی توان به صورت بخشی صرف نگاه کرد.

وی ادامه داد: برای داشتن توسعه پایدار در حوزه سلامت، لازم است توسعه در تمام حوزه ها روی دهد. به همین دلیل ما موظفیم در همه زمینه های توسعه فعالیت کنیم تا توسعه پایداری را برای استان و کشور به ارمغان بیاوریم.

یوسفی عنوان داشت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز طی برنامه ها و پروژه های مختلف در راستای طرح تحول نظام سلامت توانسته اقدامات زیادی را در استان انجام دهد که به نظر می رسد نتایج این اقدامات در یک دهه اخیر بیشتر مشهودتر شود و منشا خیر و برکات بیشتری برای استان خوزستان باشد.

وی در خصوص عملیاتی شدن برنامه استراتژیک، تصریح کرد: یکی از نیازهای هر سیستم و دستگاهی برنامه محور بودن آن است و در حال حاضر یکی از مشکلات موجود دستگاه های اجرایی، بی برنامگی و عدم برنامه ریزی صحیح است و اگر برنامه ای هم تدوین شده باشد، عملیاتی و اجرا نشده است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است مدیریت ها به داشتن برنامه اعتقاد داشته باشند و اقدامات خود را طی برنامه ریزی تنظیم و اجرایی کنند.

وی ضمن ارائه قول مساعد جهت پیگیری مشکلات استان در حوزه سلامت، خاطرنشان کرد: امیداورم با کمک و مساعدت مسئولین استان در کنار هم بتوانیم به توسعه سلامت استان کمک شایانی کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار