اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
گزارش شوشان از افتتاح ستاد اصولگرایان معتدل حامی روحانی در خوزستان/ سادات ابراهیمی: برخی از کاندیداها سیاه نمایی را در دستور کار خود قرار دادند / تخریب های کاملا سازمان یافته بر علیه روحانی در حال شکل گیری است
به خاطر رویکرد عقلایی و اعتدالی دولت روحانی که در کابینه خود از هر دو جناح استفاده کرد، برخی از اصولگرایان به این نتیجه رسیدند تا به خاطر مصلحت کشور در انتخابات پیش رو از روحانی حمایت کنند
ستاد اصولگرایان معتدل حامی روحانی در خوزستان به ریاست سید محمد سادات ابراهیمی نماینده سابق شوشتر و با حضور جمعی از اصولگرایان حامی روحانی در اهواز افتتاح شد.

به گزارش شوشان ، در این مراسم ، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی رئیس ستاد اصولگرایان معتدل حامی روحانی در خوزستان گفت: دو انتخاب مهم و سرنوشت ساز شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری را پیش روی داریم. در خصوص انتخابات ریاست جمهوری تشکل های متفاوتی تشکیل شده است که از جمله آنها اصولگرایان معتدل حامی روحانی است. در چرایی تشکیل ستاد اصولگرایان معتدل حامی روحانی باید گفت که یکی از دلایل آن انتخاب شایسه مردم در گزینش گفتمان اعتدال از میان سایر گفتمان ها در سال 92 بوده است.

وی اضافه کرد: یکی از مهم ترین دلایل انتخاب روحانی توسط مردم در سال 92 ، آسیب هایی بود که به واسطه تندروی ها و افراط گری ها در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ... بر کشور وارد شد. همچنین رای به روحانی به خاطر انزوای کشور در فضای بین المللی و عدم توجهی بود که به جایگاه قانون در دولت گذشته صورت گرفت.

سادات ابراهیمی انتخاب روحانی در سال 92 را آغازی برای حل مشکلات مذکور دانست و افزود: پس از پیروزی روحانی جلساتی با بزرگان اصولگرا و اصلاح طلب تشکیل شد تا همه دیدگاه ها و جناح های مختلف در اداره کشور مشارکت داده شوند. از آنجایی که این ایده کاملا عقلایی و به مصلحت کشور بود برخی از بزرگان اصولگرایان ( علی لاریجانی، ناطق نوری و علی مطهری ) از این پیشنهاد استقبال کردند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس اصولگرایان در مجلس دهم با دولت همکاری خوبی داشتند، البته این همکاری بدان معنا نیست که مجلس در اختیار دولت است بلکه از دعواهای سیاسی که هیچ نفعی برای کشور و مردم نداشت جلوگیریی شد. این مشی و مرام حتما مورد توجه مردم قرار خواهد گرفت زیرا مردم دوست دارند که مسئولیین آنها به مسائل اصلی و مهم کشور بپردازند نه برا اساس مسائل باندی و جناحی به تخریب یکدیگر بپردازند. 

رییس ستاد اصولگرایان حامی روحانی در خوزستان در ادامه گفت: به خاطر رویکرد عقلایی و اعتدالی دولت روحانی که در کابینه خود از هر دو جناح استفاده کرد، برخی از اصولگرایان به این نتیجه رسیدند تا به خاطر مصلحت کشور در انتخابات پیش رو از روحانی حمایت کنند و تشکلی تحت عنوان اصولگرایان معتدل را تشکیل دهند. تعدادی از اعضای شورای اصلی این تشکل را نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی تشکیل می دهند. از جمله آنها سید شریف حسینی، دکتر جلیلی، دهدشتی و جمع زیادی از نمایندگان ادوار و همچنین نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی است.

وی درخصوص اهمیت نظام مردم سالاری دینی گفت: امام و مقام معظم رهبری بر حضور مردم در پای صندوق رای برای حفظ مشروعیت و مقبولیت نظام تاکید دارد. در واقع اگر دشمنان تا به حال نتوانستند آسیبی برسانند به خاطر حضور پرشور مردم در این عرصه بوده است. 

وی بیان کرد: برخی از کاندیدها به جای آنکه از فرصت پیش آمده برای تبلیغ برنامه های خود استفاده کنند، سیاه نمایی وضع موجود را در دستور کار خود قرار دادند و باعث آسیب رساندن به اصل نظام شدند و اصل نظام را زیر سوال بردند، جالب آنکه این افراد مدعی اخلاق مداری هستند.

 رئیس ستاد اصولگرایان معتدل حامی روحانی در خوزستان در پیامی خطاب به دشمنان ایران گفت: مردم ایران و به خصوص استان خوزستان علی رغم وجود مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی و مشکلات زیست محیطی هرگز دست از حمایت از انقلابی که برای آن خون های زیادی ریخته شد بر نخواهند داشت. مردم خوزستان هرگز به عقب برنخواهند گشت و اعتدال را بر افراط گرایی ترجیح خواهند داد هرچند که گلایه های جدی به وضع موجود دارند.

وی اضافه کرد: کلیه ستادهای استانی و شهرستانی حامی روحانی در خوزستان مطالبات مردم را با قدرت مطرح خواهند کرد، مهم ترین این مطالبات عدم انتقال آب از سرشاخه های کارون، پدیده ریزگردها، مشکلات معیشتی و بیکاری جوانان و عقب ماندگی های گذشته در همه زمینه ها خواهد بود. لذا از همه مردم تقاضا دارم تا با پشتیبانی و حمایت خود برای رای اول شدن دولت تدبیر و امید در خوزستان ما را یاری کنند.

رئیس ستاد اصولگرایان معتدل حامی روحانی در خوزستان ادامه داد: تخریب های کاملا سازمان یافته بر علیه روحانی در حال شکل گیری است، باید به مخالفان گفت که میزان رای ملت است، پس به فکر تقابل و فاصله انداختن بین روحانی و ارکان بالای نظام نباشید چرا که روحانی کارنامه قابل قبول و سابقه درخشانی دارد. کسانی که هدفشان بهره برداری و سواستفاده از مقدسات به نفع جریان سیاسی خود هستند، بهتر است نتیجه حمایت از کاندیدای خاص خود را گذشته به یاد بیاورند. همان کسی که در پایان اتمام دولتش همه به خاطر فاصله گرفتن از رهبری و فساد گسترده و سازمان یافته در دولتش از او اعلام برائت می کردید. 

حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی گفتمان را اعتدال را باعث از بین رفتن ایران هراسی دانست و افزود: این گفتمان باعث شد تا حقانیت ما در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای در سطح جهانی به اثبات برسد و تحریم های ظالمانه غرب از بین برود. در امور داخلی نیز توانست آزادی بیان و اندیشه در چارچوب قانون را توسعه ببخشد و به همه اقوام ایرانی و مذاهب توجه و احترام یکسان گذاشت. در برخورد با فساد و حقوق های نجومی نیز هیچ خط قرمزی نکشید و هر جایی که اشتباهی بود رسما از مردم عذر خواهی کرد. دیگر خدمات دولت تدبیر و امید کنترل تورم 40 درصدی و رساندن آن به تک رقمی بود، همچنین توانست با تثبیت قیمت ارز رضایت سرمایه گذاران را جلب کند.

وی افزود: بیاید یک بار دیگر به گفتمان اعتدالی فرصت دهیم تا کارهای نیمه تمام را به پایان برساند، به خصوص مطالبات به حق مردم خوزستان که نیازمند داشتن نگاه ویژه به استان است.






























نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار