اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
تبریک به مردم شریف شهرستان آبادان ؛
آبادان - شوشان ؛ شورای هماهنگی احزاب و تشکل های سیاسی اصلاح طلب و اعتدال گرای شهرستان آبادان طی بیانیه ایی از حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر آبادان تشکر و قدردانی کرد و همچنین انتخاب دوباره دولت تدبیر و امید را به مردم شریف این شهرستان تبریک گفت
سلام بیکران خداوند باری تعالی بر شما مردم انقلابی و حماسه آفرین خوزستان و به ویژه شهروندان آبادانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که با مشارکت حداکثری و رای دوباره به دکتر حسن روحانی گامی مثبت و سازنده در حمایت از دولت تدبیر و امید و تعامل سازنده در روابط بین الملل و حمایت از سیاست های داخلی اقتصاد مقاومتی و رشد شاخصه های تولید و اشتغال و توسعه فرهنگی و اجتماعی برداشته اید.

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب و اعتدال گرای شهرستان آبادان ضمن تبریک به مناسبت این موفقیت و پیروزی ملی از همه فعالان اجتماعی و تشکل های سیاسی و مردم نهاد که با دعوت از سخنرانان و شخصیت های ملی ٬استانی و منطقه ای در افزایش مشارکت عمومی مردم و انتخاب آگاهانه آنان سهم به سزایی داشتند صمیمانه قدردانی وتشکرمی نماید.

برای همه شما فرهیختگان انقلابی آرزوی موفقیت روز افزون و استمرار راهبرد گفتمان اعتدال و اصلاحات و جذب جوانان علاقه مند منطقه و تربیت سیاسی آنان در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را دارد. 

به امید خداوند یکتا ما در کنار شما مردم انقلابی شهرستان آبادان که در خلق این حماسه با شکوه نقش مهمی داشتید در جشن ملی « وحدت و پیروزی » شرکت خواهیم نمود. 

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب واعتدال گرای شهرستان آبادان


حزب انجمن اسلامی معلمان ، حزب اعتدال و توسعه، حزب انجمن اسلامی جامعه پزشکان ،حزب مرم سالاری ، حزب اعتماد ملی ،حزب کارگزاران ،حزب خانه کارگر ،  ،حزب همبستگی ، انجمن اسلامی دانشجوئی ، سازمان دانشجویان و فارغ التحصیلان خوزستان( سدا)
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار