شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
مدیر کل موسسه توسعه (آرمان) منطقه جنوب غرب کشور:
روند ادغام موسسه آرمان با موسسه اعتباری توسعه یکسری مراحل دارد که باید سپری شود و بسته شدن حساب های مشتریان به دلیل حفظ امنیت حساب های مشتریان است
مدیر کل موسسه توسعه (آرمان) منطقه جنوب غرب کشور گفت: با بانک مرکزی در حال رایزنی هستیم و خبرهای خوبی به مشتریان خواهیم داد.

حمید رضا جهازی بیان کرد: صبح امروز به همراه سهامداران موسسه توسعه در بانک مرکزی جلسه ای را برای حل این مشکلات تشکیل دادیم که به زودی خبرهای خوبی را به مردم خوزستان خواهیم داد.

وی گفت: جلسه ای که امروز در بانک مرکزی تشکیل خواهد شد به منظور بحث ادغام موسسه آرمان با موسسه اعتباری توسعه و اتصال این موسسه به سیستم شتاب و خدماتی از قبیل، بیمه  و صرافی و... بوده است.

مدیر کل موسسه توسعه (آرمان) منطقه جنوب غرب کشور افزود: روند ادغام موسسه آرمان با موسسه اعتباری توسعه یکسری مراحل دارد که باید سپری شود و بسته شدن حساب های مشتریان به دلیل حفظ امنیت حساب های مشتریان است که طی هفته جاری این موسسه با بانک مرکزی به نتیجه نهایی دست یابد.

وی افزود: تجمع و اعتراض مردم در این چند روزه نیز در کارکرد و فعالیت شعبه های این موسسه تاثیر گذاشته است و باعث تعطیلی بسیاری از شعبه های این موسسه در خوزستان شده است، از مشتریان این موسسه تقاضا دارم که همکاری لازم را داشته باشند تا هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود.

بی شک تجمع های مردمی که به اغتشاش کشیده می شوند باعث ایجاد خلل در خدمت رسانی به مشتریان خواهد شد. از مردم می خواهم که با آرامش کامل در شعب حضور یابند تا در محیطی آرام پرسنل ما بتوانتد پاسخگوی نیاز مشتریان باشند.

جهازی در ادامه بیان کرد: از روز سه شنبه شعب موسسه توسعه (آرمان) در استان لرستان با مشکل مواجه شد و حساب مشتریان مسدود شد ، بسیاری از مشتریان این موسسه برای حل مشکل حساب خود به خوزستان و شهرستان های اندیمشک و دزفول هجوم آوردند و با توجه به اینکه مناطق این موسسه مراوده مالی - پولی با دیگر مناطق ندارند،  این موسسه در خوزستان امکان ارائه خدمات به آنان نداشت.

وی عنوان کرد: مدیریت موسسه توسعه در اهواز دو استان خوزستان و بوشهر را زیر پوشش خود دارد.

جهازی گفت: روز پنجشنبه هفته گذشته به دلیل ازدحام و تجمع مردم در مقابل شعبه های این موسسه در استان شعبه ها تعطیل اعلام شد و امروز هم پس از بازگشایی مجدد شعب، به دلیل تجمع اعتراضی مردم با هماهنگی نیروی انتظامی و جهت جلوگیری از اغتشاش و نا امنی، بسیاری از شعب استان تعطیل شدند.

/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار