اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
رحیم زهیوی وعلی اصغر عاشوری با عقد قراردادی یک ساله به فولاد خوزستان پیوستند و عبدالله زاده نیز قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

 ظهر چهارشنبه رحیم زهیوی پس از رایزنی های چند روزه سرانجام با مسئولان باشگاه فولاد خوزستان به توافق رسید تا در لیگ هفدهم پیراهن سرخ پوشان فولادی را بر تن کند. 

زهیوی پس از قهرمانی با تیم فولاد نوین در لیگ یک به دنیای فوتبال شناخته شد و در لیگ شانزدهم با تیم استقلال خوزستان به مقام قهرمانی لیگ برتر دست یافت. 

این بازیکن در حالی که در لیگ هفدهم برای آبی های خوزستان به میدان رفت در نیم فصل به تیم الشهانیه قطر پیوست تا تجربه لژیونری را در کارنامه خود داشته باشد. 

زهیوی پس از حمید گلزاری امجد دومین خرید فولاد خوزستان در لیگ هفدهم محسوب می شود این در حالی است که دو تیم دیگر خوزستانی در جذب بازیکن پیشی گرفته و عملکرد بهتری نسبت به فولادی ها داشته اند. 

احمد عبدالله‌زاده، هافبک فصل گذشته تیم فولاد خوزستان، ظهر امروز پس از انجام مذاکره و توافق با مسئولان باشگاه، قراردادش را یک فصل دیگر تمدید کرد.

 امروز چهارشنبه علی اصغر عاشوری نیز با حضور در دفتر مسئولان باشگاه فولاد خوزستان، به توافق نهایی رسید و پیراهن سرخ پوشان را در لیگ هفدهم بر تن خواهد کرد.  عاشوری سابقه عضویت در تیم فولاد نوین را دارد و یکی از عوامل تاثیر گذار در تیم استقلال خوزستان به شمار می رفت. این هافبک طراح و خلاق پس از گلزاری و زهیوی سومین خرید تیم فولاد خوزستان در لیگ هفدهم به شمار می رود. 

بازگشت ایمان مبعلی به خانه 

بازگشت ایمان مبعلی به جمع فولادی می تواند مهمترین خرید سرخ پوشان در لیگ هفدهم محسوب شود. 

ایمان مبعلی امروز صبح جلسه ای با مسئولان و سرمربی فولاد خوزستان داشت که درنهایت منجرب به توافق طرفین شد. اگر چه این بازیکن باید ابتدا با باشگاه نفت تهران به توافق برسد. 
ایمان مبعلی قرار است برای فصل آینده پیراهن شماره 23 فولاد خوزستان را بر تن کند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار