اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
  تجمع کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه که نسبت به اخراج تعدادی از همکاران خود معترض بودند خاتمه یافت.

قائم مقام مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه عصر پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:تعدادی از کارگران شرکت کشت و صنعت هفت تپه که به علت اخراج چند کارگر انجام شده بود با وساطت فرماندار و رئیس اداره کار و امور اجتماعی شوش و اخذ تعهد از کارگران اخراجی روز پنجشنبه پایان یافت.

سیامک افشار در خصوص علت اخراج تعدادی از کارگران این شرکت که گفته می شود 30 نفر می باشند افزود:تعدادی از کارگران که طی هفته های گذشته اقدام به فعالیت های تحریک آمیز و فعالیت های غیرقانونی کرده بودند، شناسایی و انفصال از کار آنها صادر شد. 

وی اظهار کرد:این تعداد از کارگران امروز دوباره اقدام به تجمع غیر قانونی کردند که مدیریت شرکت بر اجرای انفصال از کار این کارگران تاکید کرد.

قائم مقام مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه افزود: این کارگران بعد از وساطت فرماندار شوش و رئیس اداره کار و امور اجتماعی این شهرستان و اخذ تعهد کتبی مبنی بر امتناع از هرگونه فعالیت غیرقانونی و تحریک آمیز به کار بازگشتند. 

افشار افزود: همچنین مقرر شد کارگران روزمزد این گروه، به مدت یک ماه دیگر به کار گرفته شوند و در صورت رضایت کارفرما، قرار داد آنها تمدید شود.

افشار در پایان با بیان اینکه برای تولید و پیشرفت نیاز به آرامش داریم و در برخورد با خاطیان اهمال نمی کنیم، گفت: این تعداد از کارگران خاطی همچنین متعهد شدند توان خود در راستای افزایش تولید بکار گیرند.

حدود چهار هزار نفر به صورت رسمی ، پیمانی ، قراردادی و پیمانکاری در بخش های مختلف این شرکت بزرگ تولید شکر مشغول کار می باشند.

برچسب ها: نیشکر هفت تپه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار