اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰
فرماندار بندر هندیجان:
فرماندار هندیجان گفت: بانک مرکزی حساب موسسه آرمان را بسته تا شخص یا اشخاصی از پول مردم برداشت نکرده و به‌محض ادغام این موسسه پرداخت‌ها آغاز می‌شود.
به گزارش خبرگزاری شوشان از بندر هندیجان، کوروش مودت در نشست خبری که به همت روابط عمومی فرمانداری هندیجان در دفتر فرماندار برگزارشده بود، اظهار داشت: به مردم عزیز هندیجان اعلام کرده‌ایم موسسه آرمان سود پول‌هایشان را واریز می‌کند. این موسسه نباید تعطیل بماند مردم حق‌دارند پیگیر اموال خود باشند و درنهایت سعی ما حل این مشکل است.


وی افزود: استاندار خوزستان با معاون رئیس‌جمهور و رئیس‌کل بانک مرکزی است در خصوص موسسه آرمان صحبت کرده که انشالله مشکلات این موسسه حل شود.

فرماندار هندیجان بیان کرد: پول مردم در حساب موسسه آرمان موجود است اما بانک مرکزی حساب‌ها را بلوکه کرده تا کسی نتواند از پول مردم برداشت کند.

 وی گفت: برای آزادسازی پول‌ها از موسسه آرمان باید مراحل قانونی طی تا پول مردم عزیز محفوظ بماند. در حال حاضر موسسه آرمان در حال ادغام است به‌محض ادغام پرداخت‌ها آغاز می‌گردد.

 مودت عنوان کرد: مجوز مرکز معاینه فنی برای هندیجان تصویب‌شده است. طبق پیگیری‌های زیادی که صورت گرفت باید اتاقی برای انتقال خون در هندیجان افتتاح شود تا حداقل هفته‌ای یک‌بار مردم بتوانند خون اهدا کنند.

وی افزود: از وضعیت نخاله‌ها در هندیجان ناراضی هستیم و ممکن است همین نخاله‌ها مشکلاتی را برای مردم پیش بیاورند.

گزارش از محمدمهدی صادقی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار