شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸

رييس ستاد انتخاباتي محسن رضايي در خوزستان گفت: در كار سياسي هيچ چيز قابل پيش‌بيني نيست و هر لحظه ممكن است به نفع دكتر رضايي اتفاقي رخ دهد.

درويشعلي كريمي در گفت و گو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)،منطقه خوزستان، اظهار كرد: آقاي رضايي جزء هيچ ائتلافي نيست و كاملا مستقل پا به عرصه انتخابات گذاشته است. قاعده ائتلاف‌ها اين است كه اعضا به نفع همديگر كنار بروند، ولي در كار سياسي هيچ چيز قابل پيش‌بيني نيست و هر آن ممكن است به نفع دكتر رضايي اتفاقي رخ دهد.

وي افزود: با به اجماع رسيدن جريان اصلاح طلبان قطعا جريان اصولگرايان بايد به سمت كانديدايي ژیش روند كه نه تنها داراي راي حزبي و جناحي، بلكه در افكار عمومي و عامه مردم نيز دارای راي باشد.

رييس ستاد انتخاباتي محسن رضايي در خوزستان تصريح كرد: طبق نظرسنجي‌هاي انجام شده، دكتر رضايي در بخش‌ها، روستاها و مناطق عشايري كشور با فاصله بسياري از ديگر كانديداها قرار دارد و نفر اول است. دكتر رضايي تعلق خاطر زیادی به مردم روستايي و عشايري دارد و عقبه راي عظيم قومي در كشور و به خصوص در منطقه زاگرس دارد؛ منطق اينگونه حكم مي‌كند كه اصولگرايان براي كسب موفقيت به سراغ كانديدايي قوي بروند تا بتواند مقاومت كند.

كريمي گفت: آقاي رضايي داراي يك سبد راي در ميان اصولگرايان است و يك سبد راي مستقل نيز دارد كه به هيچ وجه با سبد راي اصولگرا مشترك نيست. بنابراين جريان اصولگرايان مي‌توانند در خصوص كانديداي مستقلي مانند رضايي با داشتن اين عقبه راي به اجماع برسند.

 

وي در خصوص نحوه ادامه تبليغات ستادهاي محسن رضايي در خوزستان در مدت باقي مانده افزود: دكتر رضايي به سفرهاي خود در سطح كشور ادامه مي‌دهند. در استان خوزستان نيز پس از سفر اخيري كه به استان داشت و با استقبال بي‌نظيري همراه شد، ستادهاي انتخاباتي بيشتر بر انجام سخنراني در مساجد و روستاها و همچنين استفاده از معتمدين محل در روستاها و مناطق عشايري و تبليغات سينه به سينه تمركز كرده‌اند و اینگونه به حمايت از دكتر رضايي مي‌پردازند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار