شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۵

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات به هر نحو و شرایطی خیلی مورد پسند نیست و کاندیداها باید اخلاق مداری را رعایت کنند.

سید شریف حسینی اظهار کرد: اخلاق مداری در بین نامزدها و ستادهای انتخاباتی در این دوره بسیار بهتر است گرچه ما از این بهتر را می‌خواهیم و انتظار داریم.

وی بیان کرد: نشاط و اشتیاق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای بسیار چشمگیر است و این موضوع نوید یک حماسه عظیم سیاسی را می‌دهد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که نامزدها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند تصریح کرد: انتخابات به هر نحو و شرایطی خیلی مورد پسند نیست و کاندیداها باید اخلاق مداری را رعایت کنند.

وی از چسباندن پوسترهای تبلیغاتی در مکان‌های مختلف شهر اظهار ناراحتی کرد و افزود: متاسفانه عکس‌هایی که از نامزدها به در و دیوار چسبانده می‌شود اصلا جنبه خوبی ندارد و به زیباسازی شهر لطمه وارد می‌کند.

حسینی ادامه داد: کسی که داعیه یک شهر پاکیزه را دارد باید طوری رفتار کند که الگوی دیگران باشد، کاندیداها باید تنها در مکان‌های تعبیه شده پوستر تبلیغاتی خود را بچسبانند.

وی همچنین عنوان کرد: قطعا با انتخاب 21 نفر به عنوان شورای اسلامی شهر می‌توان یک پارلمان شهری در اهواز تشکیل داد، البته باید هر 21 نفر با یکدیگر هماهنگ باشند و پس از برگزیده شدن نگاه قومیت گرایی را کنار بگذارند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز هر رای مردم نه تنها اعتماد به نظام را نشان می‌دهد بلکه تیری بر پیشانی دشمن است پس هر چه این تیرها بیشتر باشد نقشه دشمنان بر آب خواهد شد.

 

وی در پایان اظهار کرد: با این که انتخابات شوراهای شهر و روستا از هیجان و ویژگی خاصی برخوردار است اما به گفته مردم اولویت کار با انتخابات ریاست جمهوری است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار