شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در جمع مردم گیلان با اشاره به اینکه امکاناتی که در استان گیلان است می‌تواند به راحتی 20 میلیون نفر را شاغل کند، گفت: من معتقدم در جمهوری اسلامی ایران یک فقیر هم نباید پیدا شود.

به گزارش فارس، محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز (چهارشنبه) در جمع مردم گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت گفت: مسائل و مشکلات نباید طولانی شود و باید با افزایش تولید و درآمد آرامش را در خانواده‌های ایجاد کنیم.

وی افزود:اگر مردم کشورمان در رفاه و آرامش نباشند قدرت سیاسی دیر یا زود از بین خواهد رفت. پس باید برای مردم زندگی بهتری را درست کنیم.

رضایی خاطرنشان کرد: ارزش پول ملی ما در حال کاهش است و ارزش پول یک کشور کمتر از ارزش سرزمین آن نیست. ارزش پول ملی ناموس ملی ماست که نباید بگذاریم کم‌ارزش شود.

وی تصریح کرد: حرف ما این است که چرا دعواهای سیاسی باید در کشور باشد، مردم نباید هزینه کشمکش‌های سیاسی را بپردازند و ما باید اقتصاد کشور را سامان دهیم.

رضایی با اشاره به اینکه ما باید یک دولت فراگیر را جهت حل مسائل اقتصادی تشکیل دهیم، افزود: آقای حدادعادل و آقای عارف انسان‌های قابلی هستند که باید از برنامه‌ها و وجودشان استفاده شود، زیرا در حال حاضر ما در تحریم اقتصادی هستیم و در این تحریم باید همه جناح‌های سیاسی با یکدیگر کار کنند.

وی گفت: باید از گیلانی‌ها در سطح کلان کشور استفاده شود و نباید کشور را به عده محدودی منحصر کرد و استان‌ها و اقوام ما می‌توانند ظرفیت‌هایشان را در خدمت دولت قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد کار عمرانی کردن و پل ساختن نیست، گفت: ما باید یک دولت فراگیر را بر محور اقتصاد شکل دهیم و منافع مردم نباید مثل توپ فوتبال به این طرف و آن طرف پرتاب شود.

این کاندیدای ریاست جمهوری تصریح کرد: تولید چای و ابریشم، تکمیل کردن پروژه راه‌آهن رشت و پروژه اتوبان رشت‌-اردبیل از اولویت‌های استان گیلان است.

رضایی با اشاره به اینکه دو تیم فوتبال گیلانی چه فرقی با تیم‌های تهرانی دارند، گفت: اینکه ما همه ایران را به تهران تقلیل دهیم درست نیست، استان‌های کشور از جمله گیلان هم جزئی از وطن ماست و نباید تبعیض وجود داشته باشد و باید از همه ظرفیت‌های کشور استفاده کرد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با اشاره به اینکه من خودم را طلبکار مردم نمی‌دانم بلکه بدهکار مردم می‌دانم، گفت: به خاطر همین مورد پا به عرصه سیاست گذاشتم و وقتی می‌بینم که جوانی عزتش به خاطر بیکاری شکسته می‌شود غیرتم اجازه نمی‌دهد که کاری نکنم.

رضایی با اشاره به اینکه حداقل 14 طرح و برنامه دارم که ساعت‌ها کار کارشناسی شده بر روی آن انجام شده و برنامه‌هایم شعاری و بدون پشتیبانی علمی نیست افزود: یارانه سبز، هدیه ازدواج 23 میلیونی برای جوانان، اجرای تولیدی مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، پخش متناسب سهام عدالت و برخورد مناسب با مسئله سربازی بخشی از برنامه‌های بنده است که نیاز به ساعت‌ها توضیح دارد.

وی خاطرنشان کرد: امکاناتی که در استان گیلان است می‌تواند به راحتی 20 میلیون نفر را شاغل کند و من معتقدم در جمهوری اسلامی ایران یک فقیر هم نباید باشد و این یعنی باید یک جهاد بزرگ اقتصادی در تمام عرصه‌های فرهنگی و سیاسی در کشور انجام شود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: خودتان را برای پیروزی‌های بزرگ آماده کنید من برای پیروزی‌های بزرگ و فتح‌المبین‌های دیگر آمده‌‌ام و هدفم درست کردن زندگی مردم است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: ملت ایران من را در سه امتحان انقلاب، امنیت و دفاع مقدس آزموده است و امیدوارم در امتحان چهارم یعنی عرصه اقتصادی با انتخاب شما موفق شوم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار