گزینه‌هایی که باید انتخاب کنیم باید به فکر مردم و رونق و آبادانی شهر باشند نه به فکر گرفتن پیمانکاری و مجوز گرفتن‌ها و استخدام این و آن تا دوباره فاجعه سه دوره اخیر تکرار ‌شود.

"> کسی انتخاب کنیم که به فکر گرفتن پیمانکاری و استخدام این و آن نباشد
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۲۲

گزینه‌هایی که باید انتخاب کنیم باید به فکر مردم و رونق و آبادانی شهر باشند نه به فکر گرفتن پیمانکاری و مجوز گرفتن‌ها و استخدام این و آن تا دوباره فاجعه سه دوره اخیر تکرار ‌شود.

 

شوشان : استاندار خوزستان گفت: نگذاریم دوباره فاجعه سه دوره اخیر شوراها تکرار ‌شود بلکه باید دقت کنیم گزینه‌هایی که انتخاب می‌کنیم به فکر مردم، رونق و آبادانی شهر و نه به فکر گرفتن پیمانکاری و مجوز و استخدام این و آن باشند.

سید جعفرحجازی در سالن جلسات قرارگاه عملیاتی جنوب کربلا در خصوص آغاز عملیات احداث مسیر ارتباطی حد فاصل کوی رمضان و پل روگذر ولایت اظهار داشت: در ابتدا روز میلاد سرو وسالار شهیدان امام حسین (ع) و روز پاسدار را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی در ادامه با گرامیداشت روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با درایت و تدبیر حکیمانه امام راحل(ره) تشکیل شد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی و جهادگر و همچنین نهاد ایثار و شهادت توانست آنچنان بلوغ و رشدی پیدا کند که امروز نه تنها در کشور بلکه در صحنه بین المللی و حتی در کشور‌های بزرگ و کشور‌های استکباری خوش بدرخشد.

حجازی تصریح کرد: تلاش و همت بالای مجموعه سرداران معزز سپاه چه به لحاظ حضور فیزیکی و پشتیبانی و تدبیر فرماندهی باعث شده است هرگاه وارد عرصه مبارزه با استکبار شده‌‌ایم آن‌ها را شکست داده‌اند.

وی افزود: امروز اقتدار جمهوری اسلامی نقش خوب و مهمش در بخش اقتدار نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج عزیز است.

وی در خصوص تلاش‌های فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب کربلا گفت: با تلاشی که آقای دانش پژوه انجام داده است با جدیت و با قدرت و علاقه دنبال مجوز‌ها رفتند، در سلسه مراتب ستاد معظم فرماندهی کل قوا و با عنایت خود حضرت آقا مجوز را گرفتند و واقعا این نشان دهنده علاقه ایشان به خدمت به خوزستان و عمرانی است و این برای ما بسیار ارزشمند است.

استاندار خوزستان در خصوص احداث مسیر ارتباطی حد فاصل کوی رمضان و پل روگذر ولایت اهواز نیز گفت: این حلقه مسیر و این پل، حلقه‌ای است که 17 یا 18 سال پیش باید اجرا می‌شد، اما چون خوزستان در زمان جنگ در تنگنا بود و هنوز صلح کامل نشده بود و مسائل و محدودیت‌هایی بود و بعد از آن هم به واسطه فعالیت‌هایی که برای مجروحان بود مشکلاتی وجود داشت.

وی ادامه داد: برای این گره بزرگ باید تهمیداتی انجام می‌شد هم برای امنیت پادگان که دچار خدشه نشود و همچنین باید این راه برای مردم برای سهولت رفت و آمد واز لحاظ ترافیکی باز می‌شد که امروز با همت آقای دانش‌پژوه و شهرداری اهواز عملیات آن را آغاز کردیم.

وی دوباره در خصوص روز پاسدار گفت: امروز بهانه‌ای شد که بیایم در جایی که پایگاه منتظران شهادت است، اینجانب حداقل بخشی از عمر خودم را در اینجا گذرانده‌ام، در طول دفاع مقدس از زمانی که به نوعی با مهندسی آشنا بودم در این مجموعه کار کرده‌ام.

وی ادامه داد: ما به وجود پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم همه مردم ما عزتی که در این دنیا دارند مدیون نیرو‌های پاسداران، نیرو‌های مسلح و بسیج هستند.

استاندار خوزستان اظهار داشت: امنیتی که این روز‌ها شاهد آن هستیم ناشی از این روحیه ایثار طلبی آنهاست که لباس امام حسین (ع) را برتن کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: ما در گذشته حوادث متعددی را در اهواز تجربه کرده‌ایم، در روزی که اهواز 50 بار بمباران شد همه شاهد بودند ما جلسه اضطراری را در همین جا برگزار کردیم که چه کاری می‌توانیم برای مردم انجام دهیم و واقعا شرایط سختی بود و مردم اهواز خیلی به زحمت افتادند و آسیب دیدند.

استاندار در این خصوص ادامه داد: اما بعد از پایان جنگ تحمیلی، انتظاری که برای حمایت مسئولان در بخش عمرانی خوزستان بود برآورده نشد و آن زمان نقاط مرزی از اهمیت بیشتری برخوردار بودند و لذا مسئولان کمتر فرصت می‌کردند به خود اهواز برسند.

وی تصریح کرد: اما نقش اهواز واقعاً در آن زمان کم نبود، در نقش پشتیبانی از خرمشهر و آبادان و هویزه و... ظاهر می‌شد و در عین حال در شرایطی بود که خود نیاز به پشتیبانی داشت، لذا از وجود خود گذشت.

حجازی با اشاره به 24 خرداد روز سرنوشت‌ساز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: نکته مهمی که در آستانه انتخابات رئیس‌جمهوری و انتخابات شورای شهر و روستا‌ها باید بدانیم این است که انتخابی درست و اصلح و علاقه‌مند به خدمت را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی گفت: گزینه‌هایی که باید انتخاب کنیم باید به فکر مردم و رونق و آبادانی شهر باشند نه به فکر گرفتن پیمانکاری و مجوز گرفتن‌ها و استخدام این و آن  تا دوباره فاجعه سه دوره اخیر تکرار ‌شود.

 

استاندار خوزستان افزود: باید برای ادامه کار‌های شهردار فعلی و زیبا سازی شهر تلاش کنیم و امیدواریم مردم با درایت و تدبیر افراد صالحی را انتخاب کنند، که نزد خانواده معظم شهدا رو سفید شویم.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
داوودی
|
-
|
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
comment
0
0
comment آقای دکتر حجازی باید نظارت باشد وگرنه باز هم شاهد این گونه رفتارها خواهیم بود
comment
بنده خدا
|
-
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
comment
0
0
comment آقای مهندس حجازی آیا شما زیبا سازی و فضای سبز را فقط بلوار ساحلی را دیده اید
... شما بعنوان استاندار آیا دور تا دور شهر اهواز و حاشیه های آن را دیده ای که از حداقل امکانات و فضای سبز محروم است
..
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار