اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
رئیس اداره آموزش و پرورش شوشتر:
نیاز ما 1 هزار نفر نیروی انسانی است اما اینکه با چه تعداد موافقت می شود باید منتظر بمانیم و ببینیم نتیجه ای که وزیر به ما می دهد برای چه تعداد خواهد بود.
رئیس اداره آموزش و پرورش شوشتر از کمبود 1000 نفری نیروی انسانی در این اداره خبر داد.


به گزارش شوشان، علیرضا معینی در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار در دفتر وی برگزار شد گفت: بزرگترین چالشی که در حال حاضر اداره آموزش و پرورش شهرستان با آن مواجه است کمبود منابع انسانی است که اگر حل نشود در سال آینده دچار بحران خواهیم شد.

وی اظهار کرد: جلسات مختلفی با مسئولین استانی و شهرستانی مانند آقای تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش، استاندار محترم دکتر شریعتی و حمایت های سردار گیلانی نماینده محترم مردم شریف شوشتر و گتوند و... برای برون رفت از این مسئله تشکیل داده ایم، که نهایتاً مقرر شد با وزیر محترم آموزش و پرورش دیداری داشته باشیم و از طریق وی این موضوع را پیگیری کنیم.

معینی در رابطه با برگزاری جلسه با وزیر افزود: در آن جلسه که ماه گذشته برگزار شد، وزیر آموزش و پرورش مسئله خرید خدمت را پیش روی ما گذاشتند که البته به عنوان مُسکن در این شرایط عمل خواهد کرد اما خب فعلاً چاره ای جز این نیست.

وی تصریح کرد: نیاز ما 1 هزار نفر نیروی انسانی است اما اینکه با چه تعداد موافقت می شود باید منتظر بمانیم و ببینیم نتیجه ای که وزیر به ما می دهد برای چه تعداد خواهد بود. بعد از آن جلسه تا الان فعلاً پاسخی قطعی از سوی وزارت به ما اعلام نشده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شوشتر با اشاره به امور عمرانی مانند ساخت مدارس گفت: در این حوزه علیرغم کاهش اعتبارات اما با وجود خیرین مدرسه ساز توانستیم در مناطق روستایی مختلف چند مدرسه را احداث و به بهره برداری برسانیم. علاوه بر خیرین از کانال بنیاد برکت و همچنین موسسه راه ایمان که زیر نظر آیت الله سیستانی است، اعتباراتی برای ساخت چندین محیط آموزشی دیگر در دست داریم که در حال برنامه ریزی و اجرا هستند.

وی همچنین موفقیت اخیر این اداره در کسب رتبه یک میانگین نمرات دروس نهایی در خوزستان و رتبه 123 کشور توسط شوشتر که برای اولین بار شهری در خوزستان به رتبه زیر 200 دست یافته را مرهون تلاش ها و زحمات همکارانش دانست و از آن ها تشکر کرد.


در پایان با اهدای لوح تقدیر از تلاش یک ساله خبرنگاران شوشتر تقدیر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار