اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
قابل توجه رییس مجمع نمایندگان خوزستان / انفعال و رفتار دوگانه برخی نمایندگان خوزستان و لابی گسترده کویرنشینان
موسوی نماینده یزد: انتخاب آقای بیطرف در این جهت بوده است تا بتوانیم، موضوع خشکسالی مناطق مرکزی کشور را حل کنیم.



شوشان: در حالی که برخی از نمایندگان خوزستان برخلاف مطالبه مردم استان ، رفتاری دوگانه در رابطه با وزیر پیشنهادی نیرو اتخاذ کرده اند و در انتقاد به سیاست های بیطرف در طرح های انتقال آب سخنی نمی گویند ، نمایندگان کویرنشین از جمله یزد که منافع استانشان در پیگیری طرح های انتقال آب است ، پیگیر رای آوری بیطرف به عنوان وزیر نیرو هستند و به صراحت سکانداری او را در وزارت نیرو به طرح های انتقال آب گره زده اند.

در همین رابطه اخیرا نماینده یزد در گفتگویی با خبرگزاری ایرنا گفته است: انتخاب بیطرف برای تصدی وزارت نیرو از دو منظر قابل توجه است ؛ اولین موضوع ، عملکرد وی برای حل مشکل استان های خشک حوزه مرکزی کشور است. دوم اینکه عملکرد وی در دوران تصدی وزارت نیرو در دولت های هفتم و هشتم مثبت بوده و نمایندگان مجلس از عملکرد وزارت نیرو در آن دوره ها رضایت دارند.

موسوی افزود: به تازگی در مورد برنامه دولت برای حل مشکل کم آبی استان های خشک حوزه مرکزی کشور پیگیری کردم که اعلام کردند انتخاب آقای بیطرف در این جهت بوده است تا بتوانیم، موضوع خشکسالی مناطق مرکزی کشور را حل کنیم.

موسوی گفت: در دورانی که بیطرف مسئولیت وزارت نیرو را بر عهده داشت، به بحث هایی مانند مصرف بهینه از منابع آب توجهی ویژه شد که این موضوع را می توانیم یکی از نقاط قوت کارنامه وی در دوران قبلی تصدی وی در وزارت نیرو دانست. نماینده مردم یزد اضافه کرد: این مساله از آنجا اهمیتی ویژه دارد که به واسطه بحران خشکسالی، وزارت نیرو در چهار سال آینده سخت ترین دوره را در پیش دارد.

به گزارش شوشان : فعال شدن لابی کویرنشین برای رای آوری بیطرف در مجلس ، در حالی است که نمایندگان خوزستان یا در انفعال به سر می برند و یا اگر اقدامی صورت گرفته انفرادی ست و چندان تاثیری نداشته است. لازم است در این اندک زمان باقی مانده ، نمایندگان خوزستان بی هیچ معامله بر سر منافع استان ، رایزنی های خود را با دیگر نمایندگان سایر استان ها برای عدم رای به بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو انجام دهند. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار