اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
 دقایقی پیش نظر سه فراکسیون امید، مستقلین و ولایی درباره وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم مشخص شد.

به گزارش ایلنا در حالی که دقایقی پیش مشخص شد فراکسیون مستقلین ولایی از سه وزیر پیشنهادی مخابرات، جهاد کشاورزی و نیرو حمایت نخواهد کرد پیگیری‌های خبرنگار ایلنا از احتمال عدم حمایت اصولگرایان حاضردر فراکسیون نمایندگان ولایی از برخی دیگر از وزرا حکایت دارد.

بر این اساس به نظر می‌رسد در فهرست تهیه شده توسط فراکسیون نمایندگان ولایی نیز وزرای جهادی کشاورزی و نیرو موفق به جلب نظر نمایندگان نشده‌اند.این در حالی است که علاوه بر حجتی و بی‌طرف، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی حد نصاب لازم را به دست نیاوردند.

بر این اساس فراکسیون نمایندگان ولایی از محمود حجتی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، حبیب الله بیطرف گزینه معرفی شده برای وزارت نیرو، علی ربیعی وزیر معرفی شده برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین عباس آخوندی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی حمایت نمی‌کنند.

همچنین شنیده‌ها از عدم حمایت فراکسیون امید از محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دارد با این حساب می‌توان نتیجه گرفت فراکسیون امید و مستقلین در مورد وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات هم نظر بوده و قصد ندارند از آذری جهرمی حمایت کنند.

همچنین نقطه اشتراک دیدگاه فراکسیون نمایندگان ولایی و مستقلین ولایی نیز عدم حمایت از حجتی و بی‌طرف وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی و نیرو است.

در مجموعه به نظر می‌رسد از میان این پنج وزیر پیشنهادی احتمال عدم رای آوری حجتی، آذری جهرمی و بیطرف بیش از سایرین باشد.

برچسب ها: فراکسیون ، کابینه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار