شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
سرپرست فرمانداری اهواز با بیان این‌که مهمترین کار دولت در سال 96 بسترسازی و ایجاد شرایط مناسب برای تولید و اشتغال است، گفت: تولید و اشتغال باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، نبی الله خون میرزایی، امروز هشتم شهریورماه در حاشیه افتتاح 4 واحد صنعتی در شهرک صنعتی شماره 4 اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استانی مانند استان خوزستان با وضعیت نامناسب زیرساخت‌ها، موانع و مشکلاتی برای صنایع بزرگ وجود دارد که باید برای حل این مشکلات تلاش کرد. 
  
وی با بیان این‌که بانک‌ها نیز مشکلاتی را برای واحدهای صنعتی و تولید ایجاد می‌کنند، افزود: سختگیری‌های بی‌مورد دستگاه‌های اداری و اجرایی در استان و شهرستان اهواز نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که واحدهای تولیدی و صنعتگران با آن مواجه هستند و آسیب این مساله نیز کمتر از آسیبی که بانک‌ها به واحدهای تولیدی وارد کرده‌اند، نیست. 
  
سرپرست فرمانداری اهواز تصریح کرد: اگر امروز مهمترین چالش کشور افزایش نرخ بیکاری و کاهش تولید است، باید همه مکلف باشند و تلاش کنند تا مهمترین موانع و مشکلات پیش‌روی کشور از مقابل برداشته شود. در این زمینه مسئولیت دولت برای برداشتن موانع از سایر بخش‌ها سنگین‌تر است. 
  
خون میرزایی عنوان کرد: در بازدیدهای دوره‌ای که از شهرک‌های صنعتی اهواز انجام می‌گیرد، مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در آن‌ها تک به تک بررسی می‌شود و به فراخور نیاز هر کدام از شرکت‌ها و مجموعه‌ها، پیگیری لازم را انجام خواهیم داد. 
  
وی خاطرنشان کرد: بیشترین مشکل واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی اهواز نیاز به سرمایه در گردش است که در این زمینه بانک‌ها و سرمایه‌گذاران باید همکاری لازم را داشته باشند تا مشکلات حل شوند.  
  
به گزارش خبرنگار ایسنا امروز هشتم شهریورماه، فتحعلی محمدزاده، معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرك‌های صنعتی ايران همزمان با هفته دولت چهار واحد صنعتی را با اعتبار بیش از 5 میلیارد و 300 میلیون تومان در شهرک صنعتی شماره 4 اهواز افتتاح کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار