شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
 آئین استقبال از فردین اسکندری ورزشکار گتوندی که در مسابقات تکواندو آسیا قهرمان شده بود شنبه شب با حضور جمعی از مسئولان و دوستداران ورزش و مردم در پارک ملی گلستان این شهر برگزار شد.

فردین اسکندری قهرمان ملی ایران پس از ورود به گتوند، به همراه استقبال کنندگان، بر سر مزار چهار شهید گمنام دفاع مقدس و زنده یاد قیصر امین پور شاعر گرانقدر کشورمان در گتوند حضور یافت و با اهدای گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ آنها ادای احترام شد.

این نخبه تکواندو خوزستان در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ستوانیکم پاسدار شهید محمد تاجبخش نخستین شهید مدافع حرم شهرستان گتوند و دیگر شهدای کشورمان نشان قهرمانی خود را به خانواده این شهید والامقام تقدیم کرد. به گزارش ایرنا فردین اسکندری پس از امین میرزازاده ورزشکار گتوندی قهرمان کشتی جهان ، دومین ورزشکاری بود که نشان خود را به این شهید مدافع حرم تقدیم کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گتوند در حاشیه این آئین با تشکر و قدردانی از حضور مسئولان و مردم در این آئین ،از برگزاری آئین تجلیل از ورزشکاران قهرمان این شهرستان در آینده خبر داد و گفت:با وجود کمبود امکانات و محدودیت اعتباری، تمام تلاش خود را برای حمایت از ورزشکاران این شهرستان به کار خواهیم بست.

بهزاد جعفرزاده افزود:فردین اسکندری ورزشکار گتوندی عضو تیم نفت آبادان و تنها نماینده خوزستان هفته گذشته در مسابقه آسیایی تکواندو در شهر بانکوک تایلند پس از غلبه بر حریفان خود با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافت.

وی گفت: این قهرمان آسیایی کشورمان در رشته تکواندو در مسابقه اول شرکت کننده تیم چین را شکست داد و در مسابقات دوم و سوم خود ورزشکاران کشورهای ژاپن و تایلند را مغلوب کرد و به دیدار پایانی راه یافت و در مسابقه پایانی ورزشکار تایلند را با اقتدار شکست داد و به مقام قهرمانی و نشان طلای آسیا دست یافت. فردین اسکندری تاکنون 15 بار مقام قهرمانی تکواندو در خوزستان را کسب کرده و پنج بار به مقام قهرمانی کشور در رده های مختلف سنی دست یافته است.

کسب 2 سال رنکینگ یک لیگ کشور از دیگر افتخارات این پدیده تکواندو خوزستان است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار