اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۹
فرماندار شوش :
فرماندار شهرستان شوش خواستار شناخت راه و اندیشه ی امام حسین (ع) توسط جوانان و هیئت های مذهبی شد و گفت: با شناخت عمیق از سیره و رفتار امام حسین (ع) نسبت به برگزاری مراسمات مذهبی و عزاداری تلاش شود.
فرماندارشوش: برگزاری باشکوه و پررنگ مراسمات محرم ،صفر و اربعین حسینی موجب یاس دشمنان اسلام خواهد شد
فرماندار شهرستان شوش با اشاره به ترس و هراس دشمن از اینگونه مراسمات گفت: برگزاری هرچه باشکوتر و پرنگ تر مراسمات محرم،صفر و اربعین حسینی موجب یاس دشمنان اسلام خواهد شد.
رضا نجاتی در نشست هماهنگی ماه محرم ،صفر و اربعین حسینی شهرستان شوش که با حضور امام جمعه ، مسوولان شهرستان شوش و روسای هیئت هایی مذهبی در سالن امور تربیتی شوش برگزار شد از تمام مردم بویژه جوانان و مسئولین و هیئت ها خواست تا دست دردست هم دهند و با یک نگاه و یک هدف عزاداری را به نحو احسن در خور شهرستان شوش با همدلی و همراهی کامل برگزار کنند.
فرماندار شهرستان شوش خواستار شناخت راه و اندیشه ی امام حسین (ع) توسط جوانان و هیئت های مذهبی شد و گفت: با شناخت عمیق از سیره و رفتار امام حسین (ع) نسبت به برگزاری مراسمات مذهبی و عزاداری تلاش شود.
وی گفت: باید با الگوگیری از سیره و روش اهلبیت (ع)  آن را به صورت عملی در مراسمات عزاداری بکارگیریم.
نجاتی گفت: شهرستان شوش بادارا بودن آرامگاه حضرت دانیال نبی(ع)،حرم دعبل خزاعی و یادمان شهدای فتح المبین یکی از شهرستان های شاخص مذهبی در سطح کشور است که باید ویژه برنامه های ماه های محرم و صفر و اربعین حسینی در آن به صورت ویژه برگزار گردد.
وی گفت: شهرستان شوش دارای مردمان ولایت مدار و دوستدار اهلبیت عصمت و طهارت(ع) است که همواره در برگزاری مراسمات عزادرای زبان زد بوده اند.
وی گفت: دسته جات سینه عزاداری باید نمونه و الگوی خوبی برای سایرین باشند.
فرماندار شهرستان شوش از اعضا هیئت امنا تکایا و حسینیه ها و مساجد خواست  هماهنگی و همکاری لازم را با نیروی انتظامی و پلیس راهور نسبت به برقرای نظم و امنیت در برگزاری مراسمات باشکوه عزاداری سرور و سالار شهیدان داشته باشند.
نجاتی از موضوع اربعین حسینی نیز به عنوان یک موضوع جهانی یاد کرد و گفت: تجمع بزرگ اربعین حسینی که همه ساله به صورت باشکوه برگزار می گردد موجب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام شده است.
وی به همکاری شهرستان شوش در زمینه ی برگزاری مراسم اربعین حسینی در مرز چذابه اشاره کرد و گفت: همه ساله در این ایام با همکاری همه موکبی از شهرستان در مرز چذابه جهت خدمت رسانی به زوار امام حسین (ع)راه اندازی می شود.
فرماندار شهرستان شوش از همه مردم و هیئت های مذهبی خواست تا در این رابطه همکاری لازم را انجام دهند و در این کارشایسته و ارزشمند مشارکت داشته باشند.
وی از همه ی ادارات شهرستان شوش نیز خواست تا موضوع اربعین حسینی در شهرستان و پیاده روی مردم شهرستان های اطراف به شوش را در برنامه کاری خود قرار دهند ضمن اینکه شرکت های صنعتی نیز همکاری لازم را به عمل آورند.
نجاتی همچنین از گروه های اجتماعی و اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شوش خواست تا نسبت به هرچه بهتر برگزار نمودن این مراسمات تلاش نمایند.
حضرت آیت الله سید محمد امام امام جمعه ی شهرستان شوش نیز در این مراسم گفت: هیئت های مذهبی،مداحان و شاعران اهلبت(ع) تلاش کنند تا در سخنرانی های خود پیام عاشورا به درستی به مردم منتقل شود.
امام جمعه ی شهرستان شوش وظیفه ی هیئت های مذهی را یک وظیفه ی سنگین عنوان کرد وگفت: باید نسبت به افزایش معرفت وشناخت مردم از امام حسین(ع) تلاش بیشتری صورت گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش های فرماندار شهرستان شوش در زمینه ی برگزاری این نشست گفت: وی همواره بانی و منشاء خیر در این شهرستان بوده اند.
حجت الاسلام محمد جواد حسینوند رئیس اداره ی  تبلیغات اسلامی شهرستان شوش نیز گزارشی ارائه کرد.
گفتنی است در شهرستان شوش بیش از 150 هیات مذهبی فعالیت دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار