اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
در حاشیه جشنواره فرهنگی خوزستان در برج میلاد / هرمز علی پور شاعر خوزستانی در گفتگو با شوشان: چنین جشنواره هایی سبب ایجاد همدلی بین خوزستانی ها فارغ از هر قوم و نژاد می شود
برگزاری چنین جشنواره هایی در ایجاد همدلی در بین افراد این سرزمین فارغ از هر نژاد و رنگ می تواند بسیار موثر باشد


شوشان: هرمز علی پور شاعر خوزستانی در آیین تجلیل از نویسندگان و هنرمندان سرشناس خوزستانی در جشنواره فرهنگی هنری خوزستان در برج میلاد در گفتگو با شوشان با شوق بر انگیز توصیف کردن فضای جشنواره اظهار کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی در ایجاد همدلی در بین افراد این سرزمین فارغ از هر نژاد و رنگ می تواند بسیار موثر باشد و این جشنواره به خوبی توانسته است این همدلی و اتحاد را ایجاد کند.

شاعر مطرح کشوری درخصوص جایگاه شعر و شاعران خوزستان گفت: شعر خوزستان جایگاه خوبی دارد و چندین نفر از بهترین شاعران کشور از سرزمین خوزستان هستند هرچند پتانسیل این را دارد که جایگاه بهتری را در کشور داشته باشد.

این شاعرخوزستانی با بیان این که این جشنواره بسیار اثرگذار بوده است، عنوان کرد: اقوام مختلف این سرزمین با حضور موثر خود در این چنین مراسم هایی در شکستن تعصبات کور می توانند گام بزرگی بردارند.

هرمز علی پور، شاعر مطرح کشوری و هنرمند بزرگ خوزستانی است که در سال 1325 در ایذه متولد شده است. از جمله آثار علی پور می توان به «سب‌بابه»، «سپیدی جهان»، «همین دیدن‌ها»، «با کودک و کبوتر»، «نرگس فردا»، «الواح شفاهی»، «اوراق لاژورد»، «علف یونان به لغت عذرا»، «۵۴ به دفتر شطرنجی»، «فاخته هیمالیا»، «ریحان آلفابت»، «گیاه کهکشان»، «داغ بی‌بی» و «به کوچه‌ی زنبق» اشاره کرد. گفتنی است به زودی مجموعه آثار این دبیر بازنشسته آموز و پرورش در بهار 97 منتشر خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار