اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
با انجام عملیات تعمیرات خطوط انتقال و شبکه توزیع، نصب و راه اندازی پمپ و افزودن لوله به مسیر خطوط انتقال، آب شرب اهالی بخشی از روستاهای تحت پوشش آبفاروستایی شهرستان لالی بلحاظ کمی و کیفی بهبود یافت.
شوشان: به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان مرتضی مرادی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای بهبود کمی و کیفی آب شرب روستاهای شهرستان لالی گفت: با اضافه کردن 3 شاخه لوله 6 متری و کابل 3 در 150 به پمپ تاسیسات هتی آب شرب 27 روستای تحت پوشش این تاسیسات بلحاظ کمی بهبود یافت.

وی افزود: تاسیسات هتی 27 روستا با جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 500 نفر را تحت پوشش دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان لالی با اشاره به سایر اقدامات انجام شده گفت: نصب شیر 4 اینچ در روستای پاراک، تعویض لوله 5 اینچ روستای دره بوری و اضافه کردن 8 متر لوله 1 اینچ به مسیر خط انتقال روستای دره بوری در راستای بهبود کمی آب شرب روستاها بوده است.


گفتنی است جمعیت تحت پوشش روستای پاراک 15 خانوار و روستای دره بوری 350 خانوار است.

مرادی با اشاره به شستشوی مخزن خواجه آباد و گچ کرسا و مخزن 700 متر مکعبی گریوه گفت: شستشوی مخازن بصورت مستمر و در راستای بهبود کیفیت آب شرب روستاهای تحت پوشش انجام می پذیرد.

گفتنی است مخزن خواجه آباد و گچ کرسا جمعیتی بالغ بر 3 هزار 750 نفر و مخزن گریوه نیز 1500 نفر را تحت پوشش آبرسانی دارد.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان لالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تعمیرات و نگهداری گفت: طی یکماه گذشته 12 مورد شکستگی انشعاب، 20 مورد شکستگی در خط انتقال، 10 مورد شکستگی در شبکه توزیع آب شرب تعمیر و بازسازی شد.

مرادی ادامه داد: رفع 6 مورد گرفتگی انشعاب و رفع 5 مورد گرفتگی خط انتقال آب شرب از دیگر اقداماتی است که در راستای ارتقاء فشار آب شرب اهالی شریف روستاهای تحت پوشش انجام شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار