شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰

آرش قلعه گلاب در روزنامه کارون نوشت :

شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران، محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران را به دادگاه احضار کرد. به گزارش مهر، این احضاریه به دنبال شکایت آقای علی لاریجانی و همچنین رئیس کمیسیون اصل  90 مجلس شورای اسلامی و نیز یعقوب خلیل نژاد، علیه رئیس جمهور ارسال شده است.

امکان اول : هیچ بعید نیست رئیس جمهور با کمال میل و طیب خاطر، تن به این احضار دهند و با پای مبارک خود و به اتفاق هیئت همراه( آقایان مشایی و الهام ) روز مقرر در شعبه ی 76 دادگاه کیفری استان تهران حاضر شوند. اما این که این بار هم بتوانند یکی از هنرمندان بزرگ کشور را به اسم گرفتن امتیاز «خانه موزه»، به جای دفتر ثبت، غافلگیرانه به دادگاه بکشانند، خیلی خیلی بعید به نظر می رسد. هر چند، چندان دور از انتظار نیست که فرهاد جعفری( نویسنده ی کافه پیانو) با پای خودش به دادگاه برود و همه ی اتهامات رئیس جمهور را گردن بگیرد!

امکان دوم: برای بررسی امکان دوم می توانیم به چاوز هم متوسل شویم. البته یک وقت پیش خودتان فکر نکنید که ما با مُرده ها ارتباط داریم! اما از آن جایی که خود رئیس جمهور به هنگام درگذشت هوگوچاوز فرمودند که او باز خواهد گشت! ما هم پیش خودمان فکر کردیم که ممکن است به هنگام حضور آقای احمدی نژاد در دادگاه، روح هوگو چاوز برای مساعدت به ایشان، در شعبه ی 76 دادگاه کیفری استان تهران حاضر شود!

امکان سوم: هیچ امکان سومی محتمل تر از حضور آقای رئیس جمهور در دادگاه، با در دست داشتن یک فلش مموری! حاوی فایلی صوتی و یا تصویری، نمی باشد. هرچند بسیار ممکن و محتمل است که تا آن هنگام، قانونی به تصویب رسیده باشد که بردن هر‌گونه فلش مموری به دادگاه را منع کرده باشد.

امکان چهارم: شاید اصلا رئیس جمهور به دادگاه نرود و شاکیان تا پیش از شروع اولین جلسه‌ی رسیدگی، به صورت قانونی از شکایت خود صرف نظر کنند! اما نباید فراموش کنیم که این امکان هم چندان محتمل نیست و در اساس با خیال خوش نمی‌شود  چیزی را پیش بینی کرد!

 

امکان آخر: همچنان که هیچ کس گمان نمی کرد آقای جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند! گمان نکنید که امکان بروز اتفاقات دیگری وجود ندارد! ولی عقل ناقص ما به ما می گوید که اصلی ترین امکان، رفتن آقای رحیمی معاون اول رئیس جمهور به دادگاه به جای رئیس جمهور است، ایشان می توانند بهترین گزینه برای پاسخ‌گویی باشند!


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار