اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
ششمین دوره المپیاد ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان برگزار شد.

جمال فتاحی، نایب‌رییس آقایان هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان در گفت‌‌وگو با  رسانه ها اعلام کرد: این مسابقات از 29 شهریورماه به مدت دو روز به میزبانی ایذه برگزار شد.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات که با حضور بی‌سابقه 18 شهرستان و 120 ورزشکار برگزار شد، ورزشکاران در سه رشته دارت، تنیس‌روی‌میز و شطرنج با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نایب‌رییس آقایان هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت: در رشته تنیس‌روی‌میز بانوان بتول عساکره از شادگان، آذر بخشی از باغملک و پریسا ابراهیمی از لالی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند، در رشته دارت نیز زهرا پیره از دزفول، الهام حاجی‌زاده از اهواز و مریم طرفاوی از آبادان به ترتیب اول تا سوم شدند و در شطرنج نسرین ال‌سیوف از شادگان، سحر بخشی‌نیا از باغملک و رویا رحمانی از اندیمشک به ترتیب جایگاه‌‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی با اشاره به نفراتبرتر بخش آقایان نیز عنوان کرد: در تنیس‌روی‌میز علیرضا روشن‌ضمیر از هندیجان اول شد، مهرشاد جمال‌زاده از آغاجاری به نایب‌قهرمانی رسید و محسن محمدیان از رامهرمز در مکان سوم ایستاد، در رشته دارت نیز حسین‌محمد صیداوی از ماهشهر، سیداحمد فاضلی از اهواز و مهدی قلاوند از اندیمشک به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند و در شطرنج اردشیر زاهدی از هفتگل، اسماعیل عوامی از ماهشهر و شایان شریفی از اهواز به ترتیب اول تا سوم شدند.


فتاحی بیان کرد: در بخش تیمی بانوان نیز شادگان، باغملک و دزفول به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند و در بخش آقایان ماهشهر به قهرمانی رسید، هفتگل دوم شد و هندیجان و اهواز به صورت مشترک سوم شدند.

وی در پایان گفت: این مسابقات بسیار منظم و در سطح خوبی برگزار شد و جا دارد از حمایت‌های همه‌جانبه کیامرث حاجی‌زاده، رییس هیات استان قدردانی کنم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار