شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵

شوشان: مسوول ساماندهی سایت های وزارت ارشاد گفت: خبرنگاران باید با قلم خود و اخبار تولیدی ارزشمند با هم رقابت كنند و زمینه توسعه تولید ملی را فراهم آورند.

به گزارش شوشان و به نقل از ایرنا علیرضا چرخابی افزود: به رغم ظرفیت های موجود ارائه آثار ارزشمند و اخبار تولیدی كم است كه این امر باید با تلاش ،همكاری و رقابت سالم اصحاب رسانه محقق شود.

مسوول ساماندهی سایت های اینترنتی وزارت ارشاد افزود: باید جبهه واحد خبری بین خبرنگاران تشكیل شود و اخبار بر اساس علم روز و منابع موثق تولید شوند.

وی تأكید كرد: طبق نظرسنجی وزارت ارشاد50 سایت به عنوان سایت های برتر كشور شناخته شده اند كه دو سایت از خوزستان كه مجوز رسمی دارند جزو سایت های برتر هستند.

چرخابی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از كار وسرمایه ایرانی تصریح كرد:وظیفه مطبوعات با پیشرفت دستاوردهای علمی بیشتر می شود كه خبرنگاران باید عملكرد و دستاوردهای كشور را به خوبی اطلاع رسانی كنند و گام مثبتی در این عرصه بردارند.

وی دانش حرفه ای خبرنگاران را برای ایجاد اخبار باارزش تولیدی ملاك ارزش گذاری دانست و گفت:خبرنگاران نباید در هنگام رقابت به تخریب یكدیگر پردازند و ارزش كاری خود را كاهش دهند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار