اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
شوشان: شهردار منطقه 7 اهواز  ضمن تکذیب اخبار منتشره مبنی بر حمله مردم به شهرداری این منطقه گفت: در دقایق اولیه پس از این اتفاق بر حسب وظیفه بنده و معاون خدمات شهری در محله حادثه حاضر شده و از نزدیک از محل بازدید بعمل آوردیم. تا کنون هیچگونه حمله ویا زدو خوردی در میان مردم با شهرداری منطقه رخ نداده است و این خبر کذب جهت ایجاد فضا سازی است.

‎وی افزود: در منطقه کوی مجاهدین خیابان چهار خالدی، در سالهاي گذشته "طرح مینا" با مسئوليت فرماندا ي انجام شده و تعداد زیادی از خانه ها نیز تخریب و جابه جا شده اند. مابقی خانه ها با مکاتبات مکرر شهرداری به مسئولین در حال پیگیری شده كه تصاوير تمامي مكاتبات موجود مي باشد و کلیه ساخت وساز ها متوقف شده اند. حداقل آن ساخت خانه ها مربوط به ده سال قبل است. متاسفانه کلیه ساخت و ساز ها بدون مجوز صورت گرفته بود.

‎شهردار منطقه 7 اهواز از بازدیدهای متعدد مقامات عالی بدنبال پيگيري ها از این منطقه خبر داد و عنوان کرد: ما ضمن انعکاس موضوع، کمتر از یک سال اخیر وزیر راه و شهرسازی ، معاون وزير راه و شهرسازي ، دو مرحله استاندار محترم و دو مرتبه معاون محترم عمراني استاندار ي و ... از محل بازديد و در جريان موضوع بوده اند.

‎شهنی در ادامه، اظهار کرد: شهرداری منطقه علی رغم ابراز همدردی با مردمان منطقه پس از حادثه و خانواده های آسیب دیده، مجدانه پیگیر رفع این مسئله بوده در عين اينكه با توجه به فاقد مجوز بودن ساختمان هاي فوق شهرداري بهيچ وجه رعايت مقررات فني صورت نگرفته و احتمال ريزش در نقاط مشابه وجود دارد.

‎وی در پایان به صورت جلسه سال 92 در میان فرمانداری و شهرداري اشاره کرد و یاد آور شد: طبق صورت جلسه وظیفه ی شناسایی و معرفی به عهده شهرداری ( كه كاملا انجام شده) و وظیفه تملک بر عهده شركت عمران و مسكن سازان خوزستان گذاشته است که صورت جلسه آن موجود است و ما هم عدم اجراي نتیجه صورت جلسه را پیگیری کتبی کرده ایم و آمادگي داريم به محض حل مشكل ساكنين و صدور حكم تخريب ساختمان هاي فوق را تخريب و تبديل به فضاي سبز نمايیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار