شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
رييس هيات فوتبال خوزستان امروز (دوشنبه) از هيات هاي فوتبال شهرستان هاي مسجدسليمان و باوي بازديد كرد.
به گزارش روابط عمومي هيات فوتبال خوزستان، عبدالكاظم طالقاني رييس و اميد احمدي خزانه دار هيات فوتبال خوزستان جهت بررسي وضعيت موجود هيات ها،رفع نواقص و مشكلات آنها در شهرستان هاي مسجدسليمان و باوي حضور پيدا كردند.

رييس هيات فوتبال خوزستان در سفر به مسجدسليمان ابتدا از ساختمان جديد هيات فوتبال بازديد و در جلسه اي در حضور اعضاي هيات از زحمات آنان قدراداني كرد سپس با حضور در ورزشگاه نفتون از شهرآورد ليگ دسته اول خوزستان بين تيم هاي زاگرس و وحدت ديدن كرد.

در ادامه طالقاني در اردوي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان نماينده خوزستان و صدرنشين ليگ دسته اول فوتبال كشور حضور يافت و ضمن تشكر و قدرداني از مجموعه بزرگ نفت،ابراز اميدواري كرد كه با تلاش و همدلي،مجموعه در ادامه راه نتايج قابل قبولي كسب و نماينده شايسته اي براي استان در اين رقابتها باشند.

در پايان ،طالقاني در تمرينات تيم فوتبال استقلال مسجدسليمان نماينده اين شهرستان در رقابتهاي ليگ برتر خوزستان در زمين چمن بي بي يان حاضر شد و از تمرينات اين تيم ديدن و ٥ عدد توپ رسمي مسابقات فوتبال كشوري اهدا كرد.

رييس هيات فوتبال خوزستان در ادامه سفر خود در شهرستان باوي حضور پيدا كرد و در نشستي با اعضاي هيات و پيشكسوتان فوتبال اين شهرستان به بررسي و رفع موانع فوتبال در اين شهرستان پرداخت و قول مساعدت لازم در اين زمينه را داد و از زحمات و تلاش هاي رييس و اعضاي هيات فوتبال شهرستان باوي و ديگر دلسوزان اين رشته پرطرفدار قدرداني كرد.

طالقاني در پايان در تمرينات تيم هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس ويس نمايندگان شهرستان باوي در مسابقات فوتبال ليگ برتر استان حاضر شد و به هريك از اين تيم ها ٥ عدد توپ رسمي مسابقات فوتبال كشوري اهدا كرد.




نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار