اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
شوشان خرمشهر:اگر شهردار منتخب صلاحیت های لازم در قانون موضوعه را ندارد این مهم به شورا ابلاغ شود، در غیر اینصورت حکم شهردار منتخب صادر شود تا شهر مظلوم خرمشهر از این وضعیت بلاتکلیفی خارج شود.

محمد جواد بچاری رییس شورای اسلامی شهر خرمشهر  با انتقاد از تاخیر صورت گرفته در صدور حکم مسعود دشت بزرگ شهردار منتخب شهر خرمشهر گفت : در جلسه ای که با دکتر شریعتی استاندار خوزستان و همچنین رایزنی هایی که با وزیر کشور در حاشیه بازدید اخیر از پایانه مرزی خرمشهر در خصوص صدور حکم شهردار منتخب خرمشهر داشتیم این امیدواری وجود دارد که طی هفته آینده شاهد ابلاغ حکم اقای دشت بزرگ شهردار منتخب خرمشهر باشیم .

 رییس شورای شهر اهواز در ادامه با انتقاد از برخی اظهار نظر ها در این خصوص   گفت :شورای شهر اهواز در یک فرآیند کاملا قانونی مبادرت به انتخاب شهردار خود با رای اکثریت اعضا کرده است . از مسئولان این انتظار دارد که با احترام به رای منتخبین مردم در شورای شهر و ملزومات دموکراسی هر چه سریع تر نسبت به صدور حکم شهردار منتخب خرمشهر اقدام کنند . بچاری یادآور شد : شورای شهر خرمشهر به قانون تمکین خواهد کرد . 

اگر شهردار منتخب صلاحیت های لازم در قانون موضوعه را ندارد این مهم به شورا ابلاغ شود .در غیر اینصورت حکم شهردار منتخب صادر شود تا شهر مظلوم خرمشهر از این وضعیت بلاتکلیفی خارج شود .

 رییس شورای شهر خرمشهر  گفت : شورای شهر خرمشهر به تمام الزامات قانونی در خصوص انتخاب شهردار پایبند بوده است . 

در این زمینه طبق قانون ابتدا مبادرت به انتخاب شهردار و سپس سرپرست شهرداری خرمشهر نمود. رییس شورای شهر خرمشهر تاکید کرد:اگر شهردار منتخب طبق قانون  فاقد صلاحیت است شورای شهر به قانون تمکین خواهد کرد در غیر اینصورت حکم شهردار منتخب را صادر شود تا دشت بزرگ کار خود را به عنوان شهردار خرمشهر آغاز کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار