شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳

سفر معاون اول رئیس جمهور از فرودگاه اهواز تا آخرین مقصد در استان خوزستان، دزفول همراه با حاشیه‌های دیدنی و شنیدنی بود.

صبح امروز معاون اول رئیس جمهور به همراه هیئتی از معاونان و مسئولان دولتی وارد فرودگاه اهواز شد.

* محمدرضا رحیمی در فرودگاه اهواز در جمع خبرنگاران و زمانی که از وی سئوال شد میزان اعتبار لازم برای پروژه‌های مورد افتتاح مسکن مهر چه میزان است؟ از وزیر راه و شهرسازی در گوشی کمک گرفت و به وی تقلبی رسانده شد.

* سفر رحیمی به اهواز در حالی صورت گرفت که همزمان با افتتاح پروژه‌های مسکن مهر استان خوزستان، بهره‌برداری از بیمارستان یک صد تخته رامهرمز و حضور در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری ماهشهر نیز در دستورکار وی قرار داشت.

* افتتاح بیمارستان رامهرمز نیز با ازدحام بسیار زیاد جمعیت صورت گرفت و شهروندان این منطقه با همراه داشتن نامه‌هایی خواستار ملاقات با وی شدند.

* این موضوع به همین جا ختم نشد و سروصدای مردم برای دیدار با رحیمی همچنان ادامه داشت، چراکه بسیاری از شهروندان افتتاح بیمارستان نیمه تمام و به اصطلاح «خالی» را در خور شأن خود نمی‌دیدند.

* این سروصداها تا جایی ادامه داشت که حراست بیمارستان مجبور به قرنطینه و حبس کردن جوان رامهرمزی در یکی از اتاق‌های بیمارستان کرد تا مشکلی در اجرای برنامه پیش نیاید.

* مسئولان ملی و استانی هم پس از افتتاح بیمارستان رامهرمز به سرعت محل را ترک کردند و راهی ادامه برنامه‌های سفر یک روزه‌شان به استان شدند.

* در دزفول نیز هنگام افتتاح واحدهای مسکن مهر این شهرستان و دادن کلید یکی از منازل به صاحبش، جوان دزفولی اشک در چشمانش حلقه زد و خطاب به معاون اول رئیس جمهور گفت: «نه پدربزرگم و نه پدرم تا به حال هیچ یک منزلی از خود نداشته‌اند و با اجرای طرح مسکن مهر فقط من هستم که صاحب خانه شده‌ام و از این بایت نیز بسیار خرسند و خوشحالم.»

* سوژه تکراری عدم دعوت از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان خوزستان برای حضور در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری پتروشیمی در ماهشهر نیز جای بحث و تأمل بسیار دارد.

* سفر امروز معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه وی عصر امروز به پایان رسید

 

منبع : فـارس


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار