اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
نماينده ولي فقيه در استان خوزستان در ديدار با وزير آموزش و پرورش:
آیت الله جرایری: آموزش و پرورش خوزستان كارهای مثبت زيادي در راستای پيشبرد اهداف آموزشی در استان خوزستان انجام داده است كه اين براي ما يك نعمت محسوب مي شود.
شوشان: آيت الله موسوي جزايری در ديدار با وزير آموزش و پرورش اظهار كرد: به لطف خدا تيم موجود در استان خوزستان از استانداری كه بالاترين دستگاه اجرايي در استان است و مديران كل مانند مدير كل آموزش و پرورش خوزستان، تيم هماهنگي است. 

نماينده ولي فقيه در استان خوزستان تصريح كرد: از آقاي تقي زاده مدير كل آموزش و پرورش خوزستان نيز انصافا كمال رضايت و تشكر را داريم.

نماينده ولي فقيه در استان خوزستان خاطر نشان ساخت: آموزش و پرورش خوزستان كارهاي مثبت زيادي در راستاي پيشبرد اهداف آموزشي در استان انجام داده است و اين نعمتي است كه موجبات آرامش را براي ما در اين استان فراهم كرده است. 

آيت الله موسوي جزايري با اشاره به حمايت هاي آموزش و پرورش از مدارس امين، بيان كرد:  پشتيباني هاي آموزش و پرورش سبب درخشش اين مدارس در استان شد و استقبالي كه از اين مدارس  در تمام شهرهاي استان خوزستان انجام مي شود، بسيار زياد است.

آيت الله موسوي جزايري تصريح كرد: آموزشي كه توسط روحانيون در مدارس امين صورت مي گيرد از كيفيت بالايي برخوردار است و مجموعه آموزش و پرورش نيز از نحوه ارائه اين آموزش ها راضي هستند. 

نماينده ولي فقيه در استان خورستان اظهار كرد: يكي از معضلات موجود در استان خوزستان بيكاري است و از دلايلي كه براي  بيكاري جوانان عنوان مي شود نداشتن مهارت هاي لازم است از اين رو انتظار مي رود در مدارس يكسري آموزش هاي مهارتي به دانش آموزان ارائه شود تا در هنگام فارغ التحصيل شدن  مهارت هاي شغلي لازم را كسب كرده باشند. 

آيت الله موسوي جزايري با تاكيد بر لزوم ارائه آموزش هاي عملي در مدارس بيان كرد: نبايد وقت دانش آموزان فقط براي حضور در كلاس هاي درس صرف شود بلكه بايد  تحت آموزش هاي كارگاهي نيز قرار بگيرند تا با فنون و علوم به صورت عملياتي آشنا شوند.

نماينده ولي فقيه در استان خوزستان تصريح كرد: ادارات ما در حال انفجار است و بايد دانش آموزان را به صورتي تربيت كرد تا بتوانند در آينده جذب بازار كار شوند. 

آيت الله موسوي جزايري اضافه كرد: آموزش و پرورش بايد منشا انقلابي باشد كه فرزندان اين سرزمين را به سمت فراگيري آموزش هاي عملي سوق مي دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار