شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
رییس هیات اسکیت خوزستان با اشاره به میزبانی اهواز از مسابقات بین‌المللی رولر فری استایل و اسکیت برد در اسفندماه سال جاری، گفت: ایران برای اولین بار است که میزبان این رویداد بین المللی می شود.
الهه موالی زاده  اظهارکرد: برای اولین بار در تاریخ  اسکیت ایران، قرار است مسابقات بین المللی رولر فری استایل و اسکیت برد در کشور برگزار شود که میزبانی آن نیز به خوزستان سپرده شد.

وی بیان کرد: این رقابت ها اسفندماه با حضور 20 تیم داخلی و خارجی برگزار خواهد شد که سه تیم آن از خوزستان است. این مسابقات برای تیم های داخلی حکم انتخابی تیم ملی برای پیکارهای گزینشی المپیک 2020 را دارد.

رییس هیات اسکیت خوزستان گفت: در راستای هماهنگی در این زمینه نیز امروز (سه شنبه) رییس کمیته رولر فری استایل و اسکیت برد فدراسیون اسکیت به اهواز سفر می کند  تا در نشست های جداگانه با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، معاون توسعه ورزش این اداره کل و همچنین معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، اعضای شواری شهر اهواز و مدیرکل ورزش منطقه آزاد اروند، در خصوص برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها هماهنگی هایی صورت بگیرد.

وی با اشاره به برگزاری این رقابت ها با عنوان گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم نیز عنوان کرد: در همین راستا نیز رییس کمیته رولر فری استایل و اسکیت برد فدراسیون اسکیت، نشستی با سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان نیز خواهد داشت.

موالی زاده در پایان گفت: در حال حاضر چهار خوزستانی عضو کمیته رولر فری استایل واسکیت برد فدراسیون اسکیت هستند که این مهم، افتخاری برای اسکیت خوزستان محسوب می شود.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار