اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: دشمنان انقلاب اسلامی پس از شکست در جبهه مقاومت به دنبال تکرار لیبی و ثبت حوادث مشابه با این کشور و تضعیف انقلاب اسلامی هستند و مردم با آگاهی و بصیرت سد راه دشمن در تحقق اهداف خود شوند.
 با حضور جمعی از مسئولان محلی و جمعی از خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس اندیمشک همایش فدائیان ولایت در کانون شهید مطهری این شهرستان برگزار شد.

فریدون حسنوند در این همایش و با اشاره به رشادت‌های رزمندگان مدافع حرم در دفاع از حرم‌های اهل بیت(ع) و مقابله با گروه‌های تکفیری و تروریستی منطقه اظهار داشت: ایران اسلامی کانون مقاومت جهان اسلام بوده و در عرصه دفاع از ولایت فقیه و مقابله با گروه‌های تکفیری و حامیان آن‌ها افتخارات گسترده را به ثبت رسانده است.

وی با بیان این که امروز سرداران و رزمندگان ما پرآوازه و محبوب هستند، افزود: امروز به برکت دفاع از حرم‌های اهل بیت(ع) و مبارزه با تروریست‌های منطقه‌ای، سردار والامقام سلیمانی و رزمندگان و شهدای مدافع حرم ایران اسلامی، جایگاه و اعتباری ویژه و ارزشمند در نزد مردم کشورهای مسلمان دارند. 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که سرداران مدافع حرم ما امروز به یک الگو برای جوانان کشورهای مسلمان تبدیل شده‌اند، عنوان کرد: وقتی دشمن از این سرداران و مدافعان اهل بیت(ع) در جبهه مقاومت شکست می‌خورد و با درایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری مجبور به ترک منطقه می‌شود، انتقام از نظام اسلامی را به عنوان یک هدف و اولویت تعیین و برای شکست اقتدار آن برنامه‌ریزی می‌کند.

وی با اشاره به نقش مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس و اهدا شش شهید مدافع حرم در دفاع از حرم‌های اهل بیت(ع) گفت: مردم اندیمشک، در طول سال های اخیر همواره پشتیبان ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب و اسلام هستند و به هیچ عنوان اجازه خودنمایی به دشمنان کشور را نمی‌دهند و از آرمان‌های امام راحل و شهدای خود به خوبی و با اقتدار دفاع می‌کنند.

مشکلات اخیر کشور ریشه در بی تدبیری چند ساله دارد

حسنوند با اشاره به برخی مشکلات کشور، بیکاری، فقر ر و کود را مهم‌ترین مشکلات کشور دانست و بیان کرد: ما باید برای طرح مطالبات خود آگاه باشیم و با بصیرت و نیازسنجی مناسب اجازه خودنمایی به دشمن را ندهیم و به طراحی دشمن در این عرصه توجه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان این که در طول روزهای اخیر برخی اتفاقات در کشور سبب خوشنودی دشمنان انقلاب و اسلام شده است، افزود: مردم باید با هوشیاری و در مسیر صحیح نیازها را مطرح کنند تا از حوادثی که سبب تحقق اهداف دشمنان کشور و تضعیف انقلاب می‌شود جلوگیری شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مشکلات اخیر کشور نتیجه سو مدیریت و یک بی‌تدبیری چندین ساله است، ادامه داد: پاسخ به نیازهای مردم یک ضرورت مهم و یک اولویت است و همه باید با حرکت در مسیر وحدت به دنبال توسعه ایران اسلامی و برطرف کردن محرومیت‌های کشور و تأمین نیازهای شهروندان و مردم باشیم.

وی با اشاره به این که مشکلات کشور و شهرستان را با پوست و گوشت خود حس و لمس کرده است، افزود: نا امید کردن مردم یکی از اهداف دشمن در مسیر تحقق اهداف خود است که باید از این مسیر دوری و با همت و جدیت به دنبال توسعه ایران اسلامی در تمامی حوزه‌ها بود.

حسنوند با اشاره به برخی تحرکات دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ای، هدف اصلی دشمن در نا آرامی‌های اخیر را فروپاشی و ضربه به انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: تشویق به ساخت سلاح، نشانه‌ای مهم از تلاش دشمن برای تضعیف انقلاب و طراحی یک برنامه هدفمند و مبتنی بر ترور و خشونت است و به زودی دشمن با آغاز پرونده کشته‌سازی اهداف خود را در تضعیف انقلاب و اسلام شتاب می‌بخشد.

وی با بیان این که به‌زودی و با تلاش‌های دستگاه‌های مربوط عاملان ناامنی‌های اخیر کشور به مردم معرفی می‌شوند گفت: دشمن به دنبال ناامن کردن کشور و ثبت و تکرار یک لیبی دیگر برای ایران اسلامی است آرزویی که مردم ایران اسلامی به پشتوانه ولایت فقیه هرگز اجازه تحقق آن را نمی‌دهند.

دشمن به دنبال جبران شکست جبهه مقاومت و انتقام از ولایت‌فقیه است

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که رئیس جمهور سابق کشور در طرح برخی مباحث بی‌تدبیری و حواشی مختلفی را برای کشور ایجاد کرد، ادامه داد: ایجاد فضاسازی علیه مسئولان نظام، تلاش در ترویج فساد و پشیمانی از رأی دادن و حضور در انتخابات، بخشی از تلاش‌های اخیر دشمن و برنامه‌ریزی به جهت بروز اتفاقات اخیر و ناامن کردن کشور و ناامید کردن مردم است.

وی با اشاره به این که مردم همواره خط و مسیر خود را از ضد انقلاب جدا کرده‌اند و پشتیبان اسلام و انقلاب بوده‌اند، افزود: گرانی و تورم بهانه‌ای بیش نیست و دشمن در طراحی‌های اخیر خود به دنبال انتقام‌جویی از کشور و ولایت فقیه است و این نا آرامی‌های اخیر پشتوانه مردمی ندارد.

حسنوند با اشاره به این که اگر انقلاب اسلامی آسیب ببیند همه احزاب و گروها تضعیف می‌شوند، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به‌زودی و با رهبری مقام معظم رهبری و درایت و هوشمندی مردم به صاحب اصلی آن تحویل و ایران اسلامی مقتدر و با صلابت از گذشته به مسیر خود ادامه و دشمن را در آزمونی دیگر شکست می‌دهد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخالفت مجلس با گرانی بنزین توجه به وضعیت اقتصادی و اثرات این گرانی بر زندگی مردم را مهم‌ترین دلیل مخالفت مجلس با گرانی سوخت دانست و گفت: دولت و مجلس به بهبود وضعیت اقتصادی مردم نگاه و توجه ویژه دارند.


/تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار