اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی
با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی پنج پروژه پست و خط در شهرستان باغملک به ارزش سرمایه گذاری 1000 میلیارد ریال افتتاح یا کلنگ زنی شد.
شوشان: هوشنگ فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در خصوص افتتاح این پروژه ها بیان داشت: این پروژه ها شامل فاز اول پست 132/400 کیلوولت باغملک،تکمیل و نصب ترانسفورماتور دوم پست 132/400 کیلوولت باغملک، نصب ترانس چهارم پست 33/132 کیلو ولت باغملک، احداث ورود و خروج خط 400 کیلوولت امیدیه یک – کارون 3 در پست 400 کیلوولت باغملک و احداث ورود و خروج خط 132 کیلوولت رامهرمز – ایذه در پست 400 کیلوولت باغملک  هستند که در روز دوم سفر معاون وزیر نیرو به خوزستان عملیات اجرایی یا بهره برداری از آنها آغاز شده است.


وی در باره اهمیت اجرای این پروژه ها گفت: هدف از اجرای این پروژه ها توسعه زیرساخت شبکه برق در منطقه ، کاهش تلفات انتقال انرژی، افزایش ظرفیت و ضریب اطمینان شبکه، بهبود ولتاژ، پایداری شبکه فوق توزیع ، کاهش خاموشی ها و کاهش بارگیری از پست های انتقال مجاور و تامین انرژی مشترکان جدید خانگی ، صنعتی، کشاورزی و تجاری بوده است.

فلاحتیان اضافه کرد: شهرستان باغملک این ظرفیت را دارد که با  احداث و توسعه پست های جدید برق به قطب اقتصادی در منطقه تبدیل شود.

وی اظهار داشت: امروزه برق به عنوان زیرساخت زیرساخت ها، لازمه توسعه هر منطقه و عنصری تفکیک ناپذیر بر زندگی بشر است، بنابرین صنعت برق کشور توجه خاصی را به این منطقه مبذول کرده و برنامه ریزی هایی شده تا با انجام وظیفه بهتر نسبت به گذشته شهرستان های ایذه و باغملک در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرند.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی ادامه داد: در همین راستا با پیگیری های نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت برق منطقه خوزستان، وزارت نیرو و شرکت توانیر وظیفه خود می داند بودجه لازم را بخش برق این منطقه  اختصاص دهد.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از پروژه‌های این دو شهرستان راه اشتغال زایی و رونق بازار کار فراهم می شود.

معاون وزیر نیرو در امور انرژی و برق بیان کرد: این قول را به مردم منطقه می دهیم که وزارت نیرو و صنعت برق کشور هر آنچه این منطقه در حوزه زیرساخت های برق نیاز داشته باشد را در حد استانداردهای جهانی فراهم خواهد کرد تا در آینده نه چندان دور هیچ مشکلی از لحاظ  برق در جهت توسعه این دو شهرستان وجود نداشته باشد.

در ادامه خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک درمراسم گلنگ زنی این پروژه ها از هوشنگ فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان  به خاطر توجه به شهرستان های محروم ایذه و باغملک در احداث پروژه های برق به عنوان زیر ساخت همه طرح های عمرانی قدردانی کرد و تلاش های آنان را ستود.

همچنین مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز در  مراسم گلنگ زنی و  بهره برداری از این پروژه ها گفت: این پروژه ها می توانند به رونق اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال زایی کمک فراوانی بکنند.

محمود دشت بزرگ افزود: کلیه مراحل طراحی و خدمات مهندسی پروژه های اشاره شده و همچنین ساخت تجهیزات و اجرای عملیات توسط شرکت های داخلی انجام گرفته است.


 گفتنی است، در مراسم کلنگ زنی و افتتاح این پروژه ها خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک ، هاشمی زاده معاون عمرانی استاندار خوزستان، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ایذه، سمالی فرماندار ایذه و جمعی از مسئولان استانی و محلی حضور داشتند.

شایان ذکر است ، هوشنگ فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در سفری دو روزه به خوزستان و با حضور مسئولان استانی پروژه های شرکت برق منطقه ای خوزستان را در شهرهای اهواز، ایذه و باغملک مورد کلنگ زنی و افتتاح قرار داد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار